معاون سیاسی سپاه: جمهوری اسلامی به هیچ‌ عنوان در بن‌بست قرار ندارد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۱۵
    کد خبر :591239

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی ظرفیت تداوم‌بخشی به تمدن‌سازی اسلامی را دارد.

سردار یدالله جوانی در نشست استانی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر لزوم گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: اصلی‌ترین جهاد، جهاد امیدآفرینی است؛ باید آن عوامل امیدآفرین را تبیین کرد که این مهم نیاز به ذهن فعال و زبان گویا دارد.

وی، آماده‌سازی اذهان را هدف اصلی این جلسات عنوان کرد و گفت: بدین وسیله می‌توان در لایه‌های مختلف جامعه اقداماتی را انجام داد تا گفتمان شکل گیرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز سند ارزشمندی به نام بیانیه گام دوم انقلاب در اختیار ما قرار دارد، تصریح کرد: در چهل سال گذشته گام اول انقلاب را برداشته و اکنون با همت جوانان گام دوم انقلاب برداشته خواهد شد.

جوانی، عنصر شناختی، توجه به جهت، امیدآفرینی و اقدامات عملی را از جمله عناصر موثر در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دانست و یادآور شد: نباید تظاهر به امید کرد، بلکه باید به آن ایمان راسخ داشت و سپس امیدآفرینی کرد.

وی با تاکید بر اینکه مشکل آمریکایی‌ها با ما مشکل هویتی است، گفت: در مقاومت فعال نکته حائز اهمیت ثبات قدم است که خروجی آن باید غلبه بر کفار باشد.

جوانی یادآور شد: در رویکرد جدید ایران مسیر مقاومت فعال است و جمهوری اسلامی علی‌رغم ادعاهای پوچ و واهی به هیچ‌ عنوان در بن‌بست قرار ندارد؛ ثمره مقاومت فعال این است که ملت ایران قادر است از جنگ اقتصادی و تحریم‌ها عبور کند و بیش از هر زمان دیگری درخشش داشته است.

به گزارش ایسنا،وی گفت: انقلاب اسلامی ظرفیت تداوم‌بخشی به تمدن‌سازی اسلامی را دارد، لذا می‌بایست به این مهم توجه ویژه مبذول داشت و در این حوزه نقشه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرد.

جوانی با بیان اینکه شعار “سوریه را رها کن / فکری به حال ما کن” نشان از بی‌بصیرتی این افراد دارد، گفت: روشنگری ذهن و مغز یعنی همین؛ چرا که یک ذهن آگاه و روشن هیچ‌گاه چنین شعاری سرنمی‌دهد؛ اگر مدافعان حرم نبودند امروز باید با این تروریست‌ها در کرمانشاه می‌جنگیدیم، سند این حرف چیست؟ آیا سندی بالاتر از سخنان داعش است که بعد از عراق تصرف ایران را در دستور کار خود قرار داده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید