نرخ ارز در بازار امروز ۲۳ مرداد ۹۸

    کد خبر :591208

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۸۵ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۱۱۰ تومان تعیین شده است.

قیمت دلار در بازار آزاد که طی روز‌های اخیر تا مرز ۱۲ هزار تومان کاهش یافته بود از ابتدای هفته وارد کانال ۱۱ هزار تومانی شد و به ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. هر یورو در بازار آزاد هم در برابر ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۹۲ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان است.

به گزارش تسنیم، قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، ۳ هزار و ۱۸۵ تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم ۱۴ هزار و ۱۱۰ تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۳۶۲ تومان و ۸ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۶۹۲ تومان و ۱ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار و ۶۹۶ تومان و ۳ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار نسبت به روز کاری قبل تغییری نداشته، اما یورو و پوند اندکی رشد داشته است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ هزار و ۳۳۰ تومان و ۳ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل با کاهش حدود ۴۰ تومانی همراه شده است.

نوع ارز قیمت
قیمت دلار صرافی بانکی 11  هزار  و 700  تومان
قیمت دلار در بازار آزاد 11 هزار و 689 تومان
قیمت یورو 13 هزار  و 200 تومان
قیمت درهم امارات 3 هزار و 185 تومان
قیمت پوند 14 هزار و 110 تومان
قیمت ارز مسافرتی 13 هزار و 330 تومان
قیمت خرید دلار در بانک‌ها 11 هزار و 362  تومان
قیمت خرید یورو در بانک‌ها 12 هزار و 692 تومان
قیمت خرید پوند در بانک‌ها 13 هزار و 696  تومان
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید