تاکید شهردار تهران بر توسعه بازارهای میوه و تره بار

    کد خبر :591202

مدیرکل دفتر شهردار تهران گفت: در بازدیدهای سرزده شهردار تهران از میادین مختلف میوه و تره بار، رضایتمندی مردم به خوبی احساس می‌شود و مردم رضایت خود را از عملکرد این سازمان ابراز می‌دارند.

مصطفی کاظمی در جریان بازدید از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با ابراز رضایت از عملکرد این سازمانهمچنین افزود: گزارشاتی که شهردار تهران در مورد علمکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و آثار و نتایج آن به هیات دولت ارائه کردند، مورد استقبال خوب وزرا قرار گرفته و باعث افزایش همکاری بخش‌های مختلف دولت از جمله وزارت جهاد کشاورزی با شهرداری تهران شده است.

مشاور عالی شهردار تهران با اشاره به اینکه نتیجه نهایی زحمات سازمان مدیریت میادین، این بوده که محصول با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به دست مردم برسد، اظهار کرد: در بازدیدهای سرزده شهردار تهران از میادین مختلف میوه و تره بار، رضایتمندی مردم به خوبی احساس می‌شود و مردم رضایت خود را از عملکرد این سازمان ابراز می‌دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

کاظمی با بیان اینکه برنامه‌های سازمان مدیریت میادین در جهت تداوم روند خدمت رسانی و افزایش کیفی فعالیت‌های میادین میوه و تره بار است، تصریح کرد: مسیری که برای آینده این سازمان طراحی شده از جمله توسعه بازارهای میوه و تره بار که مورد تاکید شهردار تهران بوده و در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان است و از این جهت، کار کم سابقه‌ای در سازمان مدیریت میادین در حال انجام است.

مشاور عالی شهردار تهران در این بازدید، ضمن دیدار از محل جدید ساختمان مرکزی سازمان مدیریت میادین در محل میدان مرکزی میوه و تره بار، گفت: این ساختمان که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و عملیات ساختمانی آن در سه شیفت کاری در دست انجام است، پاییز امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، مدیرکل دفتر  در پایان با تاکید بر اینکه برنامه ریزی خوبی در زمینه فعالیت استارت آپ‌ها برای فروش غیر حضوری میوه و تره بار در آینده نزدیک از سوی سازمان مدیریت میادین صورت پذیرفته است، خاطرنشان کرد: ایناقدام، خدمتی برای شهروندانی است که امکان یا فرصت حضور در میادین میوه و تره بار را ندارند تا بتوانند بدون حضور در این مراکز، محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید