«گرت بیل» باشگاه رئال مادرید را تهدید به شکایت کرد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۳۶
    کد خبر :590836

گرت بیل تهدید کرده در صورتی که باشگاه بخواهد به زور او را به تیمی دیگر بفروشد از این تیم شکایت کرده و اقدامات قانونی انجام خواهد داد.

به غیر از تیم فوتبال بارسلونا، رئال مادرید هم برای جذب نیمار از پاری‌سن ژرمن وارد رقابت شده است. اما مشکل بزرگ برای این تیم این است که هیچ یک از ستاره‌هایش حاضر نیستند در قرارداد با تیم فرانسوی به اضافه مبلغی پول به پاریس بروند تا نیمار به رئال بیاید.

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، در تمام تابستان به جدایی از این تیم نسبت داده می‎شد و در آخرین اخبار اعلام شد کمتر تیمی توان پرداخت ترانسفر فی و دستمزد او را دارد. مشکلی که دقیقا درباره نیمار هم وجود دارد و به همین دلیل تمام تلاش رئال مادرید برای فروش او به پاریس در ازای نیمار بود. اما بیل حاضر به رفتن نشده و حتی مدیر برنامه‌های او باشگاه را تهدید کرده در صورتی که بخواهند این بازیکن را برای رفتن به تیمی دیگر مجبور کنند او اقدامات قانونی لازم برای شکایت از رئال را انجام خواهد داد.

یکی از پیشنهادهای مادرید برای پاری‌سن ژرمن ۱۰۰ میلیون یورو به اضافه بیل و خامس رودریگس بوده است. بازیکنانی که هیچ یک در برنامه‌های زیدان برای فصل آینده جا ندارند و مادرید هم بی‌میل به فروششان نیست. خامس از این انتقال استقبال کرده است، اما گرت بیل نه.

به گزارش مهر،بیل احساس می‌کند باشگاه غیرعادلانه با او رفتار می‌کند و به همین دلیل حاضر نیست به این شکل از تیم جدا شود و حتی تهدید به شکایت از باشگاه کرده است. اما اگر رئال بتواند او را متقاعد کند بهترین شرایط برای جذب نیمار فراهم خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید