انعقاد تفاهم‌نامه میان شهرداری و وزارت جهاد درخصوص پارک‌های جنگلی

    کد خبر :590800

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بزودی میان وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران درخصوص بوستان‌های جنگلی داخل حریم شهر تهران تفاهم نامه ای منعقد خواهد شد.

 مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشستی صمیمی با خبرنگاران گفت: خیلی از خبرنگاران در تماس با من نسبت به برخی مسایل انتقاد داشته‌اید.

وی افزود در شهرداری تهران و به خصوص در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران کارهای بزرگی انجام می شود که بسیاری از آن به اطلاع مردم نمی‌رسد.

یزدانی تصریح کرد: در ایام اول سال و بارش‌های سنگین باران در تهران خیلی از مسؤولان با ما تماس می‌گرفتند و ابراز نگرانی می‌کردند اما ما می دانستیم که همه اقدامات پیشگیرانه را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: من در کل ایام عید در محل کارم حضور داشتم و مشرف به همه اتفاقات در حال رخداد بودم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تشکر از زحمات خبرنگاران گفت: من اگر قرار باشد از خبرنگاران یک درخواست داشته باشم این است که تلاش کنید آن افرادی که هیچ وقت دیده نمی‌شوند و همیشه گمنام هستند خدماتشان دیده شود.

وی افزود: در همین موضوع لایروبی نهرها و مسیل‌ها افرادی بودند که داخل کانالهای آب تا کمر در گل و لای بودند اما اینها هیچ وقت دیده نمی شوند و مردم نمی دانند چه اقداماتی انجام می شود.

یزدانی به انعقاد تفاهم نامه ای با وزارت جهاد کشاورزی در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: براساس آن تفاهم نامه در پارک‌های جنگلی داخل محدوده حریم شهر تهران اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

به گزارش فارس،معاون خدمات شهری شهرداری تهران به موضوع آب و کمبودهای آن اشاره و تصریح کرد: دو جلسه در خدمت معاون وزیر نیرو بودیم تا به تفاهم هایی در خصوص آب و فاضلاب برسیم.

وی درخصوص پردیسان هم گفت: این بوستان همیشه با استقبال خوب شهروندان مواجه بوده است و ما برای اینکه مشکلی ایجاد نشود گفتیم حاضریم فقط در پردیسان خدمات ارایه کنیم.

یزدانی ادامه داد: کل بوستان و پارکینگ های آن اسفالتش اصلاح شد و یک سری سرویس بهداشتی ساخته شد و معابر آن هم به زودی اصلاح می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید