شاید آخرین اثر تارانتینو یک فیلم ترسناک باشد

    کد خبر :590347

موفقیت «روزی روزگاری در هالیوود» همچنان ادامه دارد و فروش این فیلم از مرز یکصد میلیون دلار در گیشه گذشت که خبر خوشی برای «کوانتین تارانتینو» کارگردان این اثر است.

او در جریان گفتگوهای رسانه ای این فیلم، از علاقه خود برای ساخت یک اثر ترسناک خبر داد؛ فیلمی که پایان‌بخش فعالیت‌های هنری او در عرصه سینما خواهد بود.

کوئنتین تارانتینو همواره تاکید کرده است با ساخت دهمین فیلم سینمایی، بازنشسته می شود و به نوشتن فیلمنامه یا کار دیگری می پردازد.

این سینماگر صاحب سبک، در دهه های اخیر آثار متنوعی در ژانرهای وسترن، حادثه ای، یا جنگی تولید کرده؛ ولی فیلم ترسناکی نساخته است.

کوئنتین تارانتینو به نشریه «ایندیپندنت» گفت اگر داستان ترسناک مناسبی برای تولید دهمین فیلمش داشته باشد، حتما چنین اثری خواهد ساخت؛ چرا که علاقه زیادی به این ژانر سینمایی دارد.

این هنرمند در ادامه یادآور شد که برخی صحنه های فیلم های او، از جمله فیلم «روزی روزگاری در هالیوود»، شباهت زیادی به آثار ترسناک دارد و به عقیده همکارانش در این زمینه موفق بوده است.

این در حالی است که کوئنتین تارانتینو پیشتر گفته بود آخرین فیلمش فضایی خواهد بود و علاقه زیادی به ساخت نسخه مدرن و متفاوتی از مجموعه سینمایی «استار ترک» دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید