نمایش چهار هزار نفری ووشوکاران در روز جهانی ووشو

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۱۲
    کد خبر :590307

همایش روز جهانی ووشو در میان استقبال خوب علاقمندان به این رشته و مردم در میدان آزادی تهران برگزار شد.

این همایش بزرگ دوشنبه شب و همزمان با عیدسعید قربان در میدان آزادی تهران برگزار شد.در این همایش تمامی سبک ها و انجمن های تحت پوشش فدراسیون ووشو، دارای بخش مجزا بوده و به انجام حرکات نمایشی و تمرینات رزمی پرداختند که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

آحاد مردم از این همایش تماشایی که در میدان آزادی برگزار شد، استقبال چشمگیری داشته که این مهم نشان از جایگاه بالای ووشوی در بین مردم و به خصوص جوانان دارد. رییس فدراسیون ووشو در سخنانی به توضیح شرایط این رشته در کشور پرداخت و به موفقیت های سال های ملی پوشان کشورمان در مسابقات مختلف اشاره کرد.

معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش نیز با بیان اینکه ووشو از رشته های موفق ورزش ایران است، گفت: حضور گسترده مردم در این همایش نشان از جایگاه رفیع این رشته در بین مردم دارد.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک نیز گفت: ووشو از رشته هایی است که همواره در بازی های آسیایی، نقش مهمی در موفقیت های کاروان ایران داشته است.

به گزارش مهر،کیکاوس سعیدی گفت: همواره روی مدال آوری ووشوکاران در مسابقات آسیایی و جهانی حساب باز کرده ایم و مطمئن باشید کمیته المپیک نیز نگاه ویژه ای به این رشته دارد تا بتواند افتخارآفرینی ها خود را ادامه دهد.

حیدر سلیمانی سرپرست معاونت ورزش آقایان سازمان ورزش با بیان اینکه این سازمان با عقد تفاهم نامه های همکاری با فدراسیونهای مختلف به دنبال تحقق ماموریت خود یعنی توسعه ورزش همگانی است، افزود: این همایش نیز درپی آغاز همکاری مشترک سازمان ورزش یا فدراسیون ووشو به اجرا در آمد.
وی ادامه داد: برگزاری همایشهای میدانی، مسابقات ورزشی محله ای و آموزش در اماکن ورزشی از جمله اهدافی است که سازمان ورزش در تعامل با فدراسیونها به دنبال دست یابی به آنهاست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید