مبارزه با مافیای پسماند آغاز شد

    کد خبر :590276

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پیمانکاران پسماند سال‌ها به صورت شبکه‌ای فعالیت کرده‌اند،‌گفت: این موضوع نباید محدود به گروه خاص باشد و ما اقداماتی در این زمینه آغاز کرده‌‌ایم.

صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران  درباره برنامه‌های شهرداری جهت مقابله با اعتیاد و پیشگیری از آن به ویژه در جنوب پایتخت اظهارداشت:‌ خانه‌های سلامت در سرای محلات به این موضوع پرداخته‌اند تا آموزش و اطلاع‌رسانی کافی به خانواده‌ها انجام گیرد.

وی گفت: موضوع اعتیاد فراتر از این است که تنها شهرداری بتواند با آن مقابله کند همچنین اعتیاد ریشه‌های مختلفی دارد و باید آسیب‌شناسی شود که با اقدامات اساسی دستگاه‌های مختلف می‌توان هر چه بهتر با آن مقابله کرد.

این عضو شورای شهر درباره برنامه شهرداری جهت مقابله با مافیای زباله‌گردی یا مافیای پسماند بیان داشت: مبارزه با یک رویه غلط به خصوص در جاهایی که با منافع افراد گره می‌خورد سخت است .

وی افزود: مقابله با مافیای پسماند غیرممکن نیست و باید سختی‌های آن را تحمل کرد و هزینه‌هایی در این زمینه داد.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌ها مسئله پسماند گروهی و شبکه‌ای در آن کار شده گفت: تلاش کرده‌ایم با شفاف‌سازی و سامانه‌ای کردن این مسئله موضوع پسماند را از حالت اختصاص به گروه خاص درآوریم.

به گزارش فارس؛عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: در زمینه پسماند نباید موضوع محدود به گروهی خاص باشد بلکه گروه‌های مختلف که شرایط‌های لازم را دارند باید در مناقصات مربوطه شرکت کنند و با مدیریت عملی و تخصصی می‌تواند شاهد تحولات جدی در این زمینه باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید