بهره مندی اعضای شبکه نوآوری تهران از سه دسته خدمات

    کد خبر :59024

رییس پارک فناوری پردیس گفت: سه خدمت اصلی برای ارایه به شرکت های عضو شبکه نوآوری تهران در نظرگرفته شده است که تا مهرماه امسال برای استفاده اعضا عرضه می شود.

شبکه نوآوری تهران که با نام ‘تی نت’ توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شده است با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مجتمع‌های فناوری و نوآوری، مزایا و حمایت های قانونی و خدمات تجاری‌سازی را به اعضای خود ارائه می کند و بستر مناسبی را برای توسعه زیست بوم فناوری و ظرفیت سازی با هدف توسعه دانش و هم افزایی زنجیره ایده تا بازار فراهم می کند.
رییس پارک فناوری پردیس امروز (پنجشنبه) در گفت وگو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: برنامه ای در حال نهایی شدن است که سه خدمت اصلی را به شرکت های عضوارایه می کند؛ خدمات تخصصی فنی برای اعضای شبکه که نهایی شده است و تا یک ماه آینده در بستر شبکه ارایه می شود؛ خدمات بر بستر آی.تی که تا آخر مردادماه امسال راه اندازی می شود و خدمات باشگاه اعضای شبکه که برای کارکنان شرکت های عضو شبکه در نظر گرفته شده است.
«مهدی صفاری نیا» بیان کرد: این سه بخش درحال کامل شدن است. تا مهرماه امسال نیز بستر خدمات تکمیل می شود و شرکت های عضو می توانند از این خدمات استفاده کنند.
صفاری نیا اعلام کرد از اواخر شهریور پذیرش های جدید را آغاز می کنیم و پیش بینی شده است تا پایان امسال حدود 200 شرکت بجز شرکت هایی که از طریق پارک فناوری عضو شبکه اند، به جمع اعضا افزوده شوند.
«امکانات لازم برای مجتمع‌های بزرگ فناوری نیز در نظر گرفته شده است و مجتمع های بزرگ که بتوانند 10 شرکت فناور را در خود جای دهند، می‌توانند عضو این شبکه شوند و از مزایای این شبکه برخوردار شوند».
به گفته وی، اکنون شبکه نوآوری تهران در قالب مجتمع های فناوری در حال تکمیل است و در این زمینه تقاضاهای بسیاری شده است و تا پاییز تعداد مجتمع های عضو شبکه به بیش از 10 مجتمع می رسد.
صفاری نیا یادآوری کرد: دانشگاه ها و دیگر نهادهای شتاب دهنده نیز می توانند عضو این شبکه شوند و با توجه به اینکه برخی از مرکزهای خارج از تهران نیز تقاضا داده اند، مجموعه ضوابط عضویت آنها درحال نهایی شدن است.
به گزارش ایرنا, اسفندماه پارسال شبکه نوآوری تهران با رویکرد توسعه اقتصاد دانش بنیان توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید