خروج‌ رسمی حزب کارگزاران از جبهه‌ اصلاحات؟

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۳۹
    کد خبر :590209

برخی رسانه ها امروز از خروج‌ رسمی حزب کارگزاران از جبهه‌ اصلاحات خبر دادند، با این حال، محمد عطریانفر از اعضای این حزب این موضوع را تکذیب کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده، کارگزاران که پیشتر به صورت علنی از لاریجانی حمایت و علیه فراکسیون امید فعالیت می‌کرد؛ امروز با عبور از «سید محمد خاتمی» و اعلام آن توسط دبیرکلش رسما از اصلاحات خارج شد.

بر این اساس، کرباسچی در مصاحبه با روزنامه سازندگی گفته است: رهبری خاتمی در جبهه اصلاحات را قبول نداریم.

عطریانفر تکذیب کرد

در همین زمینه محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، در گفت‌وگو با پانا در واکنش به اخبار منتشر شده در شبکه‌های مبنی بر خروج این حزب از جریان اصلاحات اظهار کرد: «من تمام این اخبار را تکذیب می‌کنم. برداشت‌ها، برداشت‌های ناصوابی است که از مصاحبه دبیر کل (کرباسچی) صورت گرفته است.»

او همچنین بیان کرد: «دبیر کل سازندگی اظهاراتی کرده است که به مفاد مباحث باز می‌گردد و ارتباطی با خروج از جریان اصلاحات ندارد.»

به گزارش انتخاب، این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین خاطرنشان کرد: «جهت‌گیری دبیرکل و به‌طور کلی حزب کارگزاران سازندگی همواره به سمت تحکیم و بازسازی برای حفظ اصلاحات بوده است.»

عضو شورای مرکزی کارگزاران متذکر شد: «ما (کارگزاران) همچنان به اصلاحات پایبند هستیم و از این جریان سیاسی اعلام خروج نکرده‌ایم و اخبار منتشر‌شده در این زمینه را تکذیب می‌کنم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید