پس از ۴ ماه فعالیت؛

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور برکنار شد+توضیحات وزارت رفاه

    کد خبر :590197

سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برکنار شد.

سید میعاد صالحی مدیرعامل ۳۷ ساله صندوق بازنشستگی کشوری بعد از چهار ماه فعالیت در صندوق بازنشستگی امروز از سمت خود برکنار شد.

گفته می شود برکناری صالحی با دستور رئیس جمهور انجام شده است.

ایزدی رئیس هیئت مدیره به عنوان سرپرست، جایگزین وی شده و مراسم تودیع و معارفه به زودی برگزار خواهد شد.

صالحی در آخرین توئیت خود نوشته بود: «هرچه امور صندوق بازنشستگی را شفاف‌تر می کنیم، فشارها و تخریب‌ها نیز بیشتر می‌شود. گام مهم بعدی، انتشار جزییات پرونده‌ها و پروژه‌های چندصد و چندهزار میلیارد تومانی است»

توضیحات وزارت رفاه :

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تغییر و تحولات انجام شده در صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: هدف اصلی خدمت رسانی به بازنشستگان است و هیچ اولویتی مهم تر از تداوم خدمت رسانی مناسب به جامعه هدف صندوق و حفاظت از اموال و منافع آنان وجود ندارد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در ادامه عنوان کرده است: با توجه به دیدگاه‌ها و نظرات مختلف نهادهای نظارتی درخصوص شرایط عمومی احراز برای مسئولیت کلی ارکان صندوق‌ها و به منظور ایجاد شرایط با ثبات تر در مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری تصمیم بر آن شد تا ازحضوردکتر ” سید میعاد صالحی ” در مسئولیت دیگری استفاده شود و تا زمان اظهارنظر روشن سازمان اداری و استخدامی درخصوص شرایط احراز افراد معرفی شده به آن سازمان، ” نعمت اله ایزدی ” که ریاست هیات مدیره صندوق را برعهده دارد، سرپرستی صندوق بازنشستگی کشوری را برعهده خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید