ذوب‌آهن ۳ – الاتحاد ۴/ آخرین نماینده ایران هم با آسیا خداحافظی کرد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ۸:۳۶
    کد خبر :590043

تیم‌های فوتبال ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و از ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه شب به وقت ایران در دوحه قطر به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با شکست ۴ بر ۳ نماینده ایران به پایان رسید تا الاتحاد با پیروزی ۶ بر ۴ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به مرحله بعدی صعود کند.

به گزارش ایسنا،پیش از این تیم های استقلال و پرسپولیس، دیگر نماینده های ایران در لیگ قهرمانان در مرحله گروهی از این مسابقات حذف شده بودند.

گزارش نیمه نخست

ذوب آهن بر خلاف بازی رفت که دو بر یک شکست خورده بود، این بازی را تهاجمی آغاز کرد و از همان ابتدا با نفرات زیاد فشار زیادی به تیم حریف وارد کرد. ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی به همین منوال گذشت اما فشار همه جانبه سبزپوشان منجر به ایجاد موقعیت گل خطرناک نشد. از طرفی الاتحاد سعی کرد با استفاده از ضد حملات به گل برسد که در سه صحنه هم خطر جدی روی دروازه ذوب آهن ایجاد کرد اما دو بار محمد صادقی و بار دیگر وحید محمدزاده دروازه تیم شان را نجات دادند. آن ها در دقایق پایانی نیمه اول نیز یک موقعیت خطرناک دیگر به دست آوردند که این بار تیر دروازه مانع باز شدن دروازه ذوب آهن شد.

در وقت های تلف شده این نیمه بود که روی یک ضد حمله امیلیانو گابریل موفق شد دروازه ذوب آهن را باز کند تا نیمه اول با پیروزی یک بر صفر الاتحاد به پایان برسد. به طور کلی در نیمه اول توپ و میدان تقریبا در اختیار ذوب آهن بود اما الاتحاد موقعیت های خطرناک تری به دست آورد.

گزارش نیمه دوم

ذوب آهن که چیزی برای از دست دادن نداشت نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۵۳ روی یک ضربه ایستگاهی که به مدافع حریف برخورد کرد به گل رسید تا امیدهایشان زنده شود اما دو دقیقه بعد پاس در عمق بازیکن الاتحاد که به سمت دروازه ذوب آهن می رفت با دفع اشتباه محمد صادقی همراه شد تا توپ آرام آرام وارد دروازه ذوب آهن شود.

بعد از این گل شیرازه تیم ذوب آهن از هم پاشید و دو بار دیگر در دقایق ۶۵ و ۷۰ توسط رومارینو دروازه این تیم باز شد.

نماینده ایران در دقیقه ۷۲ توسط هادی محمدی و در دقیقه ۸۳ توسط کریسانتوس به گل رسید تا این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود الاتحاد به پایان برسد.

ترکیب ذوب آهن: محمد صادقی، حمید ملکی، وحید محمدزاده(میلاد فخرالدینی از دقیقه ۶۷)، هادی محمدی، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، کریسانتوس، احسان پهلوان(محمدرضا عباسی از دقیقه ۵۰)، مهدی مهدی‌پور و ارسلان مطهری(علیرضا چراغعلی از دقیقه ۵۳).

ترکیب الاتحاد: فواز القرنی، حمدان الشمرانی، زیاد المولد، عبدالمحسن فلاته، سعود عبدالحمید، لوییس خیمنیز، کارلوس ویلانویوا(عبدالرحمن العبود از دقیقه ۷۸)، امیلیانو فیچو(البیشی از دقیقه ۷۹)، عبدالله المالکی(منصور الحربی از دقیقه ۹۰)، خالد السمیری، رومارینیو.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید