اجرای ۲۶ ماموریت اورژانسی انتقال حجاج ایرانی به بیمارستان منا

    کد خبر :589763

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام ۲۶ ماموریت انتقال اورژانسی بیماران به بیمارستان صحرایی منا خبر داد.

محمد تقی حلی ساز دراین باره گفت: روند اقدامات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در ضیوف الرحمن در بیمارستان صحرایی منا و ۹ درمانگاه دیگر در حال انجام است.
رئیس مرکزپزشکی حج و زیارت با بیان اینکه پزشکان متخصص مستقر در بیمارستان منا به صورت ۲۴ ساعته در بخش‌های داخلی، طب اورژانس، زنان، ارتوپد، عفونی، دندانپزشکی، قلب، روانپزشک، چشم درخدمت حجاج ایرانی هستند، گفت: براساس آخرین آمارهای خدمات پزشکی، درمانی و امدادی ۱۵هزار و ۵۳۲ مورد خدمات به زائران ارائه شده و ۲۷۶۴ نفر نیز در درمانگاه‌ها و مکتب‌ها توسط پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت ویزیت شده‌اند.

وی افزود: بیش از۲۳۵۰ ویزیت تخصصی توسط پزشکان متخصص داخلی، روانپزشک، چشم، عفونی، زنان و زایمان، طب اورژانس، ارتوپدی و دندانپزشک از حجاج ایرانی انجام شده و ۱۶۹ مورد زائران برای دریافت خدمات پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، سونوگرافی و اکو مراجعه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، حلی ساز تصریح کرد: ۲۵۹۰ مورد خدمات پرستاری و بالینی نوارقلب، قند خون و فشارخون، تزریقات، پانسمان، سرم تراپی، گچ گیری، بخیه و همین طور بیش از ۲۶ ماموریت واحد امداد و انتقال بیمارستان برای انتقال بیماران و درخواست آمبولانس دربیمارستان صحرایی منا داشته‌ایم.

به گفته رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، طی این مدت بیش از ۱۳هزار خدمات درمانی و امدادی به زائران ایرانی حج در بیمارستان صحرایی و مکتب‌های مستقر در منا ارائه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید