محکومیت فولاد خوزستان به دلیل شکایت آنالیزور

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۰۷
    کد خبر :589427

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در پی شکایت محمدسعید اخباری از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۷۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت رضا بابایی از باشگاه خونه به خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه داردسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته و حتی شرح دادخواست کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

* در پرونده شکایت میکائیل ایمن تراج از باشگاه خونه به خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ ۲۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پی شکایت ایمان شوریابی از باشگاه شهرداری ماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، کمیته مواجه به تکلیفی نمی باشد.

* با توجه به شکایت کریم مسرور از باشگاه ملوان بندرانزلی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه داردسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته و شرح دادخواست کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

* کمیته وضعیت فدراسیون در خصوص شکایت باشگاه پیکان از علی بابایی، پس از بررسی پرونده اعلام کرد: علی بابایی محکوم به پرداخت مبلغ ۶۸ میلیون و ۱۶۲ هزار ریال بابت فسخ قرارداد بدون دلیل موجه ورزشی و پرداخت مبلغ یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۲۴۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. (رای صادره قطعی است).
آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید