سرمربی در کمپ صربستان، تکواندوکاران در اردوی تیم ملی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ۹:۳۷
    کد خبر :589107

نماینده تکواندو ایران در حالی باید تا هفته آینده برای حضور در جام جهانی آماده شود که کادر فنی این تیم در کمپ تمرینی صربستان حضور دارند.

جام جهانی ۲۰۱۹ اول شهریور ماه به میزبانی چین در شهر «ووشی» آغاز می شود. بر اساس تصمیمی که کمیته فنی فدراسیون تکواندو اتخاذ کرده دانشگاه آزاد به نمایندگی از ایران به این مسابقات اعزام می شود.

این اعزام در شرایطی انجام خواهد شد که سیدنعمت خلیفه سرمربی و رضا ایمانزاده سرپرست تیم دانشگاه آزاد طی روزهای گذشته در کمپ تمرینی صربستان حضور داشته اند. از سوی دیگر تکواندوکاران اعزامی این تیم نیز در اردوی تیم ملی مشغول تمرین هستند.

بر اساس اطلاعاتی که روی سایت این کمپ منتشر شده، تمرینات در دو مقطع زمانی با کلیه امکانات در یکی از بهترین مناطق صربستان در فاصله ۲۲۰ کیلومتری بلگراد با گنجایش ۲۵۰ تکواندوکار در همه مقاطع سنی برگزار می شود. «دراگان جوویچ» سرمربی صربستان به همراه رضا ایمانزاده و سید نعمت خلیفه کار تدریس در این کمپ تمرینی را برعهده دارند.

به گزارش مهر،اینکه این دو مربی با تجربه چند تکواندوکار ایرانی را برای حضور در کمپ تمرینی با خود به صربستان برده اند و آیا مجوز شورای برون مرزی را دریافت کرده بودند یا خیر هنوز مشخص نیست! اینکه اصولا فدراسیون از این اعزام با خبر بوده یا خیر هم سئوالی است که امیدواریم جوابی به آن داده شود.

نکته مهم و اساسی که پیش از این هم به آن اشاره شد این است که فدراسیون بر چه اساسی حضور در جام جهانی که تیم های اول و دوم آن سال آینده باید در المپیک حضور داشته باشند را به یک تیم باشگاهی که سرپرست و سرمربی آن خارج از ایران هستند و بدون نظارت بر تمرینات پای پلکان هواپیما به تیم اضافه می شوند مشخص نیست!

بردن تیمی آماده و سرحال که در تکواندوکارانش در اردوی تیم ملی و با نظارت کادر فنی تمرین کرده اند به یک تورنمنت و نتیجه گرفتن کار چندان سختی نیست که هم جوایز دلاری را دریافت کنند و هم روزومه مربیگری خود را با این دست عناوین پربار کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید