قهرمان وزنه برداری المپیک زیر تیغ می‌رود؟

  • ورزشی
  • شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۰۶
    کد خبر :588655

دکتر غلامرضا نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت درمانی سهراب مرادی بر اساس معاینات انجام شده توسط تیم پزشکی در هانوفر آلمان، اظهار کرد: طی سه چهار روز آینده در مورد جراحی یا عدم جراحی سهراب مرادی بر اساس معاینه و گرافی مجدد تصمیم گیری می شود.

وی ادامه داد: مراحل درمانی قهرمان وزنه برداری وزنه برداری جهان و المپیک کشورمان با دستور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک، توسط فدراسیون پزشکی ورزشی در حال انجام است و زیر نظر گروه پزشکی مراحل فیزیوتراپی و بدنسازی خود را به صورت صبح و عصر در آلمان پشت سر می گذارد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه پزشک معالج سهراب مرادی نسبت به حضور او در المپیک ۲۰۲۰ بسیار امیدوار است، اظهار کرد: به زودی و طی چند روز آینده در مورد جراحی یا عدم جراحی شانه سهراب مرادی تصمیم گیری می شود.

به گزارش ایسنا، پیش از این در مورد حضور سهراب مرادی در سه مسابقه گزینشی المپیک در شهریور ماه و نیمه دوم سال جاری اعلام شد که در شرایط فعلی صرفا حضور وی در گزینشی ها مهم است. حتی اگر قرار باشد وی وزنه های پایین ۲۰، ۳۰ یا ۴۰ کیلوگرمی را بالای سر ببرد، این کار انجام می شود و پس از آن درمان موثر برای حضور او در المپیک ادامه می‌یابد و پس از انجام انتخابی‌های المپیک در ارتباط با درمان قطعی این قهرمان تصمیم‌گیری خواهد شد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید