«گرگ ها» ۲ شب در هفته انگلیسی اجرا می‌شود/ چالش تیم فوتسال دختران

    کد خبر :588554

دانیال خجسته از اجرای نمایش «گرگ ها» از ۴ شهریور در تالار حافظ خبر داد و عنوان کرد این اثر نمایشی قرار است ۲ روز در هفته به زبان انگلیسی به صحنه برود.

دانیال خجسته درباره کارگردانی نمایش «گرگ ها» گفت: قرار است است این اثر نمایشی از ۴ شهریور به مدت یک ماه در تالار حافظ اجرای عمومی داشته باشد. «گرگ ها» نوشته سارا دِلَپ نویسنده آمریکایی است که نامزد دریافت جایزه پولیتزر بوده است. من سیناپس این نمایشنامه را خوانده بودم و از فضاسازی و مدرن بون اثر خوشم آمد از همین رو از طریق سایت آمازون کتاب را سفارش دادم و خودم نیز آن را ترجمه کردم.

وی ادامه داد: من جزو مدرسان دپارتمان هنرهای نمایشی سفیر گفتمان هستم که از طریق تئاتر به هنرجویان زبان انگلیسی آموزش می دهیم از همین رو این متن را برای اجرا پیشنهاد دادم و طی فراخوانی بازیگران نمایش از میان اساتید و هنرجویان سفیر انتخاب شدند.

این کارگردان تئاتر درباره پروسه تمرین های نمایش بیان کرد: تمرین ها را از آبان سال گذشته آغاز کردیم که البته پروسه سختی بود چون به جز یکی از بازیگران که حرفه ای است بقیه تجربه ای در زمینه بازیگری نداشتند و همین مساله تمرین ها و هماهنگی های زیادی را می طلبید.

خجسته در پایان درباره داستان نمایش توضیح داد: داستان این اثر نمایشی که قرار است ۲ شب در هفته با همان بازیگران به زبان انگلیسی اجرا شود درباره تیم فوتبال سالنی دخترانه «گرگ ها» است که در حال آماده سازی خود برای بازی های انتخابی دانشگاه هستند و تلاش می کنند بتوانند از این طریق بورسیه شوند اما با آمدن بازیکن تازه ای در جمعشان شرایط پیچیده ای برایشان رقم می خورد و باعث می شود که فصل را به مشکلاتی به پایان برسانند.

عوامل این اثر نمایشی عبارتند از نویسنده: سارا دِلَپ، کارگردان: دانیال خجسته، دراماتورژ: مهناز کیومرثی، دستیار کارگردان: المیرا شمشیری، طراح صحنه: دانیال خجسته و حامد ستاری، طراح لباس: مریم نورمحمدی، طراح موسیقی: فرشاد فزونی، طراح گریم: سامان مه آبادی، طراح نور: محمدرضا رحمتی، گرافیک صحنه: مسعود جزنی، طراح گرافیک: حامد حکیمی، مسعود جزنی، ساخت ویدئو: امیرحسام میرصادقی، عکاس: کیارش مسیبی، مدیر تبلیغات: مریم شریعتی، روابط عمومی، رسانه و تبلیغات: گروه هنری پژواک، تهیه شده در دپارتمان هنرهای نمایشی سفیر گفتمان.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید