سقوط جرثقیل تاور کرین در بزرگراه ارتش

  • حوادث
  • شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲
    کد خبر :588524

سخنگوی سازمان آنشنشانی تهران از سقوط یک دستگاه جرثقیل تاور کرین در یک کارگاه ساختمانی در بزرگراه ارتش خبر داد.

جلال ملکی در این باره  گفت: ساعت 8:50 دقیقه صبح امروز حادثه سقوط جرثقیل تاور کرین (جرثقیل برجی) در بزرگراه ارتش – میدان اراج به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه که یک کارگاه ساختمانی بود اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه بازوی جلویی جرثقیل به دلایل نامعلوم دچار شکستگی می‌شود اما خوشبختانه جدا نشده و به زمین سقوط نکرده بود اما بازوی جلویی به گونه‌ای به سمت جلو خم شده بود که بازوی عقبی جرثقیل به زمین برخورد کرده بود.

به گفته وی، در این حادثه کارگری که در محوطه حضور داشت، بخاطر برخورد قطعات دچار آسیب شده بود که توسط عوامل آتش نشانی به اورژانس تحویل داده شد.

ملکی ادامه داد: اما کارگری که در کابین اپراتوری در بالای جرثقیل حضور داشت سالم بود ولی چون کابین از جای خود جابجا و منحرف شده بود، کارگر با کمک عوامل آتشنشانی با نردبان به پایین منتقل می‌شود.

سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: محل حادثه تا دقایقی تحویل مالکان پروژه می‌شود تا با هماهنگی و حضور یک جرثقیل برای جابجایی قطعات جرثقیل حادثه دیده اقدام شود.

به گزارش ایسنا،ملکی در پایان این را هم گفت:‌ این حادثه طی چند روز گذشته چندمین حادثه جرثقیل تاورکرین است و نشان دهنده این است که نیازمند بازنگری اساسی در کارکرد این گونه وسایل در کارگاه‌های ساختمانی هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید