کاهش چشمگیر خاموشی‌های برق در شهر اهواز

    کد خبر :58842

بررسی گزارش‌های مرکز دیسپاچینگ برق اهواز نشانگر آن است که آمار خاموشی های این شهر نسبت به سال گذشته 36 درصد کاهش داشته است.

به‌گزارش ایلنا؛ برخلاف برخی اظهارنظرهای رسانه‌ای و با همکاری و همراهی شهروندان در رعایت و اجرایی کردن توصیه‌های مصرف برق در ساعت پیک یا اوج مصرف، شاهد کاهش چشمگیر خاموشی ناخواسته طی روزهای گذشته در اهواز بودیم.

“حسن کریمی” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این خصوص گفت: طی روزهای گذشته تاکنون بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری خوزستان شاهد افزایش بی‌سابقه گرمای هوا و ثبت رکورد جدید در شهرستان اهواز بودیم.

وی در ادامه افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده تمام گروه‌های عملیاتی این شرکت در حال آماده‌باش کامل بوده و پس از تماس شهروندان با سامانه 121 بلافاصله گروه وارد عمل شده و نسبت به رفع اشکال پیش آمده اقدام لازم معمول گردیده است.

کریمی بیان داشت: جا دارد از مردم خوب و فهیم شهرستان اهواز بخاطر جدی گرفتن توصیه های کارشناسان این شرکت و همکاری و همراهی در عدم استفاده از لوازم پر مصرف برقی غیرضروری در ساعت پیک یا اوج مصرف که باعث کاهش خاموشی های ناخواسته و اتفاقاتی ناشی از بالا رفتن بار شبکه و استمرار خدمت رسانی برق طی روزهای گذشته تاکنون شده اند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید