بوتکو: شکست دادن ایران ساده نیست/ آنها همه چیز را در والیبال تجربه کرده‌اند

  • ورزشی
  • جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۱۳
    کد خبر :588364

ملی پوش والیبال روسیه گفت: تا جایی که من تیم ایران را می‌شناسم، برای بازیکنان این تیم تفاوتی ندارد که در زمین خود بازی می‌کند یا در سالن حریف.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 از امروز جمعه با حضور 24 تیم در قالب 6 گروه در شهرهای مختلف جهان آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در گروه E باید به مصاف کوبا، مکزیک و روسیه برود.

الکساندر بوتکو، پاسور تیم ملی روسیه در مورد رویارویی با ایران گفت: تیم ملی ایران، خطرناک‌ترین رقیب ما برای صعود به المپیک است ولی هیچ نقطه مشترکی بین دو تیم وجود ندارد.

او ادامه داد: تا جایی که من تیم ایران را می‌شناسم، برای بازیکنان این تیم تفاوتی ندارد که در زمین خود بازی می‌کند یا در سالن حریف. آنها مدت زیادی است که در کنار هم بازی می‌کنند و ترکیب تیم، مدت‌هاست تغییر نکرده است. بازیکنان ایران تمام حالات ممکن در والیبال را تجربه کرده‌اند و همه چیز را در این رشته دیده‌اند. غلبه بر این تیم و شکست دادن آنها به هیچ وجه ساده نیست.

پاسور تیم زنیت کازان گفت: مسابقات سختی پیش روی ماست به ویژه اینکه در 3 روز باید 3 مسابقه برگزار کنیم که آخرین بازی، مقابل ایران است.

بوتکو در مورد سرمربی فنلاندی تیم ملی روسیه تصریح کرد: من توماس -ساملوو- را از زمانی که در لیگ برتر روسیه بازی می‌کرد، می‌شناسم. او سختکوش‌ترین و جدی‌ترین بازیکنی است که من تاکنون دیده‌ام. من احساس می‌کنم که بازیکنان تیم ملی زیر نظر توماس در هر تمرین، خوشحال هستند و این مهم‌ترین مسئله در تمرین است. شیوه تمرین و رفتار او با مربیان دیگر مثل سرگئی شلیاپنیکوف کاملاً متفاوت است. اساس کار او بر اعتماد متقابل است. وقتی یک مربی مثل یک دیکتاتور رفتار می‌کند، تیم او، دیر یا زود از هم می‌پاشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید