سولسشایر: زمان مناسبی برای جدایی لوکاکو بود/ سانچس توانایی گلزنی دارد

  • ورزشی
  • جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۵۱
    کد خبر :588356

سرمربی شیاطین سرخ ضمن تمجید از روملو لوکاکو تأکید کرد زمان مناسبی برای جدایی این بازیکن از جمع شیاطین سرخ و پیوستن به اینتر بود.

اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش یکشنبه شب در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس پذیرای چلسی خواهند بود، گفت: از سه خرید تابستانی‌مان – دنیل جیمز، آرون وان‌بیساکا و هری مگوایر- راضی هستم. باشگاه منچستریونایتد در صورتی که بازیکنان مناسبی در نقل و انتقالات باشند، پول کافی برای خرید آنها را دارد.

وی همچنین درباره هافبک فرانسوی‌اش که شایعه پیوستن وی به رئال مادرید مطرح است، اظهار داشت: به مانند همیشه می‌گویم که پوگبا فوق‌العاده است. او هر موقع که به زمین می‌رود، هر موقع که تمرین می‌کند، فوق‌العاده شگفت‌انگیز است.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در خصوص نارضایتی برخی هواداران نسبت به عملکرد این باشگاه در فصل نقل‌وانتاقالات تابستانی هم یادآور شد: ما چنین حسی نداریم که هواداران از باشگاه ناراضی هستند. همیشه البته هوادارانی هستند که دوست دارند باشگاه بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد که این هم بخشی از کار است.

سولسشایر در مورد جدایی مهاجم بلژیکی‌‌اش از جمع شیاطین سرخ که در ازای 75 میلیون یورو راهی اینتر شد، تأکید کرد: زمان مناسبی برای جدایی روملو بود، چون ما معامله خوبی با اینتر انجام دادیم و لوکاکو هم از این بابت خوشحال است، پس هر دو طرف این معامله را طوری که باید عملی کردند. لوکاکو در تور پیش‌فصل مصدوم بود و به همین دلیل در بازی‌های ما حضور نداشت. به هر حال برای او آرزوی شروعی خوب در اینتر دارم.

وی در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: لوکاکو یکی از بهترین مهاجم نوک‌های جهان است. با این حال اطمینان دارم که با وجود مارسیال، رشفورد و دنیل جیمز ما این فصل گلزنی‌هایی خواهیم داشت. مطمئنم که جسی لینگارد هم این فصل بیشتر گلزنی خواهد کرد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین درباره هافبک هجومی 17 ساله‌اش که در تور پیش‌فصل عملکرد خوبی از خود ارائه کرد، اظهار داشت: مِیسون گرین‌وود این فصل برای منچستریونایتد بازی خواهد کرد و بیشتر از او استفاده خواهیم کرد. وقتی هم در ترکیب باشد توانایی گلزنی خواهد داشت. اگرچه در صورتی که ما یک مهاجم دیگر به خدمت می‌گرفتیم، مسیر او می‌توانست تغییر کند.

اوله در پایان درباره مهاجم شیلیایی‌اش که شایعات زیادی در خصوص احتمال جدایی وی از جمع شیاطین سرخ وجود دارد، گفت: به نظرم سانچس ماندنش در منچستریونایتد را به شکل یک فرصت خواهد دید تا اثر خود را بر روی تیم بگذارد. انتظار دارم که الکسیس در اینجا بماند و او مهاجمی است که توانایی گلزنی دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید