برای تخریب “هتل آرینا” ۲ میلیارد تومان پول لازم داریم!

    کد خبر :588290

استاندار تهران با بیان اینکه تخریب ۳ طبقه از هتل آرینا در شمیرانات قطعی است، گفت: برای تخریب هتل آرینا ۲ میلیارد تومان پول لازم داریم

انوشیروان محسنی بندپی درباره برخورد استانداری با ساخت‌وسازهای غیرقانونی اظهار کرد: تمام فرایند ساخت و ساز باید بر اساس ضوابط، قوانین و مقررات انجام شد و چنانچه موضوعی در این حوزه به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده شود قطعاً برخورد می‌کنیم.

وی افزود: بنا نداریم که ساخت‌و سازهای غیرقانونی را با اخذ جریمه فیصله بدهیم و در این زمینه قطعاً ساختمان‌های که موارد قانونی را رعایت نکرده‌اند، تخریب خواهند شد.

به گزارش تسنیم،محسنی بندپی ادامه داد: برنامه‌ای در استانداری طراحی شده است که از ساخت و ساز بناهای غیرمجاز پیشگیری کنیم و در واقع در همین مرحله اجازه ساخت ندهیم که مجبور بشویم که ساختمانی را در مراحل پایانی تخریب کنیم.

استاندار تهران همچنین درباره ساخت‌وسازهای غیرمجاز در منطقه لواسانات اظهار کرد: در خصوص بناها و ساختمان‌هایی که ساخته شده، قطع به یقین سازمان بازرسی و قوه قضاییه ورود پیدا کرده اند همچنین برای تخریب هتل آرینا 2 میلیارد تومان پول لازم داریم و باید این منابع را تامین کنیم تا ساخت و ساز خلافی را که انجام داده است، تخریب کنیم.

وی تأکید کرد: در حال تأمین منابع برای تخریب آن هستیم و 3 طبقه این هتل تخریب خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید