فیلم‌های تلویزیون در تعطیلات

    کد خبر :58825

در روزهای پایانی هفته مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) تلویزیون فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را در جدول پخش قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «یک قدم تا خدا»، «به وقت رهایی»، «بهترین ساعات»، «پایان اندوه»، «قلب‌ها باخبر از عاطفه‌اند»، «فیروزه سیاه»، «سرقت»، «ببر خیزان، اژدهای نهان2»، «حرکت شبانه»، «بووگوی»، «والو»، «گمشده و عشق»، «زمین بازی»، «یورش»، «این خانه پلاک ندارد»، «تاوان»، «خسته نباشید»، «رالف خرابکار»، «من غلامرضا هستم»، «بچه رو بگیر»، «آنها زنده هستند»، «زخم شانه حوا» «یاسین»، «راه نجات»، «ماجرای سنت پیر»، «سرخ‌پوست»، «تلفن همراه»، «یواش یواش بگو» و «خانواده گرفتار» پنج‌شنبه و جمعه 29 و 30 تیرماه مصادف با سالروز شهادت بنیانگذار مذهب تشیع، امام جعفر صادق (ع) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

*************************************

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «یک قدم تا خدا» به کارگردانی علی عطشانی، پنج‌شنبه 29 تیرماه ساعت 11 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است که: دخترکی خردسال به قصد متبرک نمودن انگشتری مادربزرگش که در بستر بیماری است به امامزاده می‌رود. اما ناگهان انگشتری از دستش به داخل ضریح می‌افتد! در این زمان پسر بچه‌ای کوتاه قد (بیمار هموفیلی) به کمک دخترک می‌شتابد تا انگشتر را از ضریح بیرون بیاورد. او نخست با برداشتن کلید ضریح به دور از چشم متولی امام‌زاده سعی می کند در را باز کند اما موفق نمی‌شود. سپس با استفاده از یک اهرم فلزی قفل را شکسته داخل ضریح می شود و انگشتری را به دخترک می‌دهد. در همین زمان روحانی محل به همراه متولی امام‌زاده سر می‌رسند و پسرک مجبور می‌شود خود را در ضریح پنهان کند….

محمدرضا ناجی، حسین سلیمانی و زهرا میرزایی بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «به وقت رهایی» به کارگردانی ناصر قهرمانی، پنج‌شنبه 29 تیرماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کیهان ملکی و میرطاهر مظلومی زندگی و شخصیت علمی حکیم فرزانه ملا محمد هیلاجی مرور می‌شود.

*************************************

فیلم سینمایی «بهترین ساعات» به کارگردانی گرگ گیل اسپای، جمعه 30 تیرماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: برنی وبر افسر گارد ساحلی از دختر مورد علاقه‌اش میریام، خواستگاری می‌کند. میریام که شغل او را بسیار پرخطر می‌پندارد کمی در ازدواج با او تردید دارد. برنی با اصرار او را راضی می‌کند. برنی به دفتر گارد می‌رود تا از رییسش ریچارد چند روزی مرخصی بگیرد و به کارهای مربوط به ازدواجشان رسیدگی کند. ریچارد می‌گوید که یک نفت‌کش در طوفان گرفتار شده است و برنی باید برای نجات جان افراد آن راهی دریا شود. شدت طوفان بسیار بالاست و برنی و سایر اعضای گارد ساحلی می‌دانند که بازگشت از این دریا غیر ممکن است ولی برای نجات ساکنان نفت‌کش راهی دریای طوفانی می‌شوند. میریام که از موضوع مطلع می‌شود به دفتر گارد می‌آید و از ریچارد می‌خواهد تا برنی و سایر مامورین گارد را بازگرداند اما ریچارد….

در این فیلم سینمایی کریس پین، کیسی افلک و بن فاستر هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «پایان اندوه» به کارگردانی شین توگاشی، پنج‌شنبه 29 تیرماه ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: اوشین دختر هفت ساله‌ای است که در یک خانواده فقیر ژاپنی زندگی می‌کند. روزی پدرش به او می‌گوید باید برای کار به خانه یک مرد ثروتمند برود. او که با وجود سن کم، درک و فهم بسیار بالایی دارد، حاضر می‌شود برای کمک به خانواده به آنجا برود. در آن خانه او شرایط بسیار سختی داشته و سرپرست خدمتکارها بسیار او را اذیت می‌کند. در نهایت نیز هنگامی که به او تهمت دزدی می‌زنند، از آن خانه فرار کرده در برف سرگردان می‌شود. از سوی دیگر خانواده مرد ثروتمند نیز، پس از رفتن اوشین، درمی‌یابند او دزدی نکرده و بی‌گناه است، اما دیگر خبری از او ندارند!

در این فیلم سینمایی کوکُنه هوگادا، آیا اوتو و کایوکو کیشیموتو نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «ارتباط خانوادگی» به کارگردانی نادر مقدس، جمعه 30 تیرماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: طلعت و کمال زوج سالخورده‌ای هستند که برای سر زدن به فرزندانشان به تهران می‌روند، آنها سراغ پسرشان می‌روند که اوضاع اقتصادی بهتری دارد، ولی او را تنها می‌یابند که تا پاسی از شب به کار و مشغله روزانه مشغول است و شب وقتی سراغ همسرش را می‌گیرند او را نیز گرفتار کار می‌یابند. تصمیم می‌گیرند فردا به منزل پسر بزرگشان بروند که اوضاع اقتصادی خوبی ندارد او نیز درگیر فرزند پسرش می‌باشد. دوباره تصمیم می‌گیرند به پیش دخترشان بروند که او هم درگیر شوهر معتادش می‌باشد و نمی‌خواهد پدر و مادر متوجه شوند تا اینکه بالاخره بچه‌ها تصمیم می‌گیرند پدر و مادرشان را چند روزی به تور تهران گردی بفرستند….

بهروز بقایی، طوفان مهردادیان، شیرین بینا و آزاده شمس بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «قلب‌ها باخبر از عاطفه‌اند» به کارگردانی جمشید محمودی، پنج‌شنبه 29 تیرماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با نقش‌آفرینی بیتا سحرخیز و داریوش کاردان خواهید دید: دختری به‌نام نفیسه که پزشک بیمارستان است سعی می‌کند تا با خانواده بیمارانی که مرگ مغزی شده‌اند صحبت کند و آنها را راضی به اهدا اعضا کند. طی یک اتفاقی هنگام رانندگی برایش رخ می‌دهد، خود نفیسه تصادف می‌کند و دچار مرگ مغزی می‌شود. همکار و دوست او سعی می‌کند تا خانواده نفیسه را راضی کند تا آنها اعضا نفیسه را اهدا کنند….

*************************************

فیلم سینمایی «فیروزه سیاه» به کارگردانی رضا بهشتی، پنج‌شنبه 29 تیرماه ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: داستان درباره بیماران متابولیکی ارثی است که شایع‌ترینشان pku می‌باشد و مهمترین علت شیوع این بیماری ازدواج‌های فامیلی است. این فیلم به داستان زندگی پسری به‌نام سروش پرداخته که والدینش از دست او و دردسرهایش خسته شده‌اند و روزی که مادر با کلی غصه او را با خود به امام زاده می‌برد لحظه‌ای از داشتن همچین فرزندی ابراز ناراحتی می‌کند که متوجه می‌شود که سروش نیست. او هرچه می‌گردد او را نمی‌یابد پس دست به دامن امامزاده شده و از گفته خود طلب عفو می‌کند و در همان حال سروش را پیدا می‌کنند.

آشا محرابی، مهران احمدی و آریا مهدوی ایزدی در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «سرقت» به کارگردانی اسکات من، پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه فیلم با بازی روبرت دنیرو و داوا بایوتیستا آمده است: وان مردی میانسالی است که دختر کوچکش به‌دلیل بیماری در نوبت جراحی است اما او توان پرداخت هزینه‌های جراحی را ندارد و اگر تا چند روز دیگر این پول را تهیه نکند بیمارستان نوبت جراحی دختر را به فرد دیگری می‌دهد. وان در یک رستوران و یک مجتمع تفریحی کار می‌کند. او از رئیسش به‌نام پوپ درخواست کمک می‌کند اما پوپ او را از اتاقش بیرون می‌اندازد. همان شب یکی از نگهبان‌های مجتمع به وان پیشنهاد سرقت از گاوصندوق آنجا را می‌دهد چون وان به گاوصندوق دسترسی دارد….

*************************************

فیلم تلویزیونی «من مادرم» به کارگردانی پژمان چشمی، جمعه 30 تیرماه ساعت 10 به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مادری بعد از هفت سال باردار می‌شود. همزمان با بارداری سرطان خون می‌گیرد. مادر باید از سقط جنین و شروع شیمی درمانی و به دنیا آمدن بچه یکی را انتخاب کند. همه می‌خواهند تا او درمان را شروع کند اما او متقاعد نمی‌شود و تصمیم می‌گیرد تا فرزندش را سالم به دنیا بیاورد. در نهایت بعد از به دنیا آمدن بچه او فوت می‌کند و در پلان آخر دختر بچه‌ای را می‌بینیم که در نقش فرزند اوست و همسرش با دوست صمیمی وی ازدواج کرده….

نرگس محمدی، بهنوش بختیاری و زهیر یاری بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

فیلم سینمایی «ببر خیزان، اژدهای نهان2» به کارگردانی یون پو بینگ، جمعه 30 تیرماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی دوونی ین و مایکل یهو خواهید دید: بعد از مرگ استاد لی، یوشو جنگجویی که از شاگردان او بود برای نجات شمشیر معروف و خاص استاد به آنجا می‌رود که متوجه می‌شود. عده‌ای جنگجوی تبهکار دیگر برای به دست آوردن شمشیر دست به کار شده‌اند. بین آنها درگیری‌هایی به وجود می‌آید و یوشو با کمک یکی دیگر از شاگردان ماهر استاد به‌نام منگ به مبارزه با تبهکاران می‌پردازند….

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «حرکت شبانه» به کارگردانی کلی رایشارد، پنج‌شنبه 29 تیرماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم در مورد سه تن از محققان محیط زیست است که برای تخریب یک سد آبی، با یکدیگر اختلاف نظر دارند، جاش رهبر گروه، دنا پشتیبانی مالی و هارمون تکنسین این گروه هستند. آنها بالاخره تصمیم می‌گیرند در این سد مواد منفجره به کار ببرند و موفق هم می‌شوند. اما فردای آن روز متوجه می‌شوند در مسیر آبی که از سد رها شده یک ماهیگیر غرق شده است. دنا با شنیدن این خبر کاملا به هم می‌ریزد. جاش تلاش می‌کند با حرف زدن او را آرام کرده و راضی کند که این ماجرا را برای کسی تعریف نکند! اما دنا گویا به این نتیجه رسیده که خود و گروه را به پلیس معرفی کند. همان شب جاش به سراغ دنا می‌رود تا شاید بتواند او را از تصمیمش منصرف کند که ناگهان در یک حرکت جنون‌آمیز، دنا را به قتل می‌رساند….

در این فیلم سینمایی داکوتا فانینگ و جسی آیزنبرگ نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «بووگوی» به کارگردانی لوکاس پالکوسکی، جمعه 30 تیرماه ساعت 21:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی توماس کوت و پیوتر گلوواکی آمده است: جراح لهستانی موفق به جمع کردن یک تیم پزشکی و انجام اولین پیوند قلب این کشور می‌شود. تلاش او با مخالفت‌های زیادی روبرو می‌شود، به‌خصوص که او و تیم جوانش چندین بار شکست می‌خورند تا اینکه بالاخره جراحی پیوند قلب را با موفقیت انجام می‌دهند موجب طولانی‌تر کردن عمر بیمارانی می‌شود که امید چندانی به ادامه زندگی نداشته‌اند.

*************************************

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «والو» به کارگردانی کیجا جوری کالا، پنج‌شنبه 29 تیرماه ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود.
در خلاصه داستان آمده است: والو یک پسر بچه کوچک است که علاقه فراوانی به درس دارد. پدر او که یک شورشی تلقی شده به روستایی تبعید شده و زیر نظر است و مدام پدر از والو می‌خواهد که کاری نکنند که نیکلا که یک مامور بدجنس است به او و پدرش حساس شود. نیکلا معلم مدرسه را دستگیر می‌کند و مدرسه بسته می‌شود و والو خودش در انبار خانه‌شان یک مدرسه تاسیس می‌کند….
جونی کهاسما، ویلی جاروینن و سارا ماریا جانتونن بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

فیلم سینمایی «گمشده و عشق» به کارگردانی سانایان پینگ، پنج‌شنبه 29 تیرماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی اندی لا و بوران جینگ خواهیم دید: پدری که فرزندش را در کودکی ربوده‌اند 15 سال است که به دنبال یافتن او تمام شهرها و روستاها را یکی یکی می‌گردد. او با مرد جوانی آشنا می‌شود که او هم در کودکی در سن 4 سالگی ربوده شده و به خانواده‌ای فروخته شده بوده است. آنها با هم به دنبال یافتن پدر و مادر پسر می‌گردند و آنها را می‌یابند و مرد هنوز با امید به دنبال یافتن پسرش است….

*************************************

فیلم سینمایی «زمین بازی» به کارگردانی دیوید ام. ایوانسن، جمعه30 تیرماه ساعت 10:45 از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: اسکات اسمالز یک پسر بچه درس‌خوان است که از بیسبال چیز زیادی نمی‌داند و به‌تازگی ناپدری‌اش بیل تلاش می‌کند که به او بیسبال یاد دهد که چندان موفقیت‌آمیز نیست. در عوض اسکات با پسر بچه‌ای به نام بنجامین فرانکلین رودریگز آشنا می‌شود که او را به میان گروه بیسبال خود می‌برد و باحوصله به‌تدریج به اسکات توپ‌گیری در بیسبال را می‌آموزد. بیسبال برای بنجامین در حکم تمام زندگی‌اش است. در انتهای زمینی که بچه‌ها معمولا در آن بیسبال بازی می‌کنند پرچینی وجود دارد و از پشت آن همواره صدای ترسناکی به گوش می‌رسد. هر توپ بیسبالی که پشت این پرچین می‌افتد توسط یک سگ ربوده و نگهداری می‌شود که بچه‌ها می‌گویند یک هیولاست…!

تام گوری، مایک ویتار، پاتریک رنا و چانسی لئوپاردی بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

فیلم سینمایی «یورش» به کارگردانی ریکی تاجنازی، جمعه 30 تیرماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کامیلا سمینو آمده است: فراریس جان کارلو که در کار ساخت‌وساز است و با ناظر کیفی خود فرانکو که 30 سال با او کار کرده و کارگرانی دارند با آنها همکاری می‌کنند تا اینکه فراریس به‌خاطر پرداخت‌های دولت که همیشه با تاخیر است و نیز مالیات‌هایی سنگین در آستانه ورشکستگی قرار می‌گیرد. دخترش فدریکا که به‌تازگی فارغ‌التحصیل شده نیز با آنها وارد کار می‌شود که جوانی برای کمک به کسب و کار فراریس وارد شرکت آنها شده و فراریس را با دایی‌اش دومینیکو آشنا می‌سازد که مبلغ هنگفتی به فراریس قرض می‌دهد. گرچه فراریس این مبلغ را ماهانه به آنها برمی‌گرداند ولی دومینیکو از او می‌خواهد که جوانی را به‌عنوان شریک وارد شرکتش کند که فراریس نمی‌پذیرد و افراد دومینیکو کارگاهش را به آتش می‌کشند….

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «این خانه پلاک ندارد» به کارگردانی مهدی ناظریان، پنج‌شنبه 29 تیرماه ساعت 13:30 از شبکـه شما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی افسانه چهره‌آزاد و علی سلیمانی خواهید دید: نواده حاج رحمان منتظر آمدن مادر از سفر کربلا هستند، آمدن مادر هم‌زمان می‌شود با آمدن پیکر محمد، فرزند خانواده که در سال‌های دفاع مقدس مفقودالاثر شده است….

*************************************

فیلم تلویزیونی «تاوان» به کارگردانی کاظم معصومی، پنج‌شنبه 29 تیرماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد.

موضوع این تله‌فیلم در مورد شخصیت هادی رادمنش است که در گذشته نه چندان دور اشتباهاتی را انجام داده و اکنون با گذشت سال‌ها برای خود موقعیت مناسب اجتماعی پیدا کرده ولی در ادامه با افرادی مواجه می‌شود که از گذشته وی اطلاع دارند و قصد باج‌گیری از وی را دارند که این امر باعث ایجاد مشکلاتی برای خود و خانواده‌اش می‌شود.

در این فیلم تلویزیونی سعید نیک‌پور، بهاره افشاری و نیما شاهرخ‌شاهی هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «خسته نباشید» به کارگردانی افشین هاشمی، جمعه 30 تیرماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: یک زوج توریست، طی اقامت در ایران درگیر ماجراهایی غیرمنتظره می‌شوند. همسر زن که اصالتا ایرانی بوده در فرار از گذشته‌اش ناخواسته با همسرش که آرزوی دیدار از کلوت کویر ایران را دارد برای مدت کوتاهی در کرمان اقامت می‌کنند….

در فیلم تلویزیونی «خسته نباشید»؛ غوغا بیات، رویا افشار و جلال فاطمی بازی کرده‌اند.

*************************************

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «رالف خرابکار» به کارگردانی ریچ مور، جمعه 30 تیرماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد.

داستان این انیمیشین در ارتباط با یک شخصیت شرور و کمیک از بازی‌های ویدیویی به نام رالف است که همیشه در بازی‌های کامپیوتری نقش خرابکار را دارد و از آنجایی‌که رالف دیگر از این شخصیت منفی خسته و آزرده‌خاطر شده برای تبدیل شدن به یک آدم مثبت و قهرمان و به دنبال رویاهای خود جهت تغییر و تحول شخصیتش ماجراها و درگیری‌هایی را در زندگی و پیرامون خویش بوجود می‌آورد که حال باید دید که آیا رالف در پیمودن این مسیر جدید موفق می‌گردد یا خیر….

*************************************

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «من غلامرضا هستم» به کارگردانی هاشم اولیایی، پنج‌شنبه 29 تیرماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی حسین خانی بیک و منوچهر علیپور آمده است: نوجوان کشتی‌گیری، جهان پهلوان تختی را الگوی خود قرار داده است به‌گونه‌ای که دوست ندارد نام او را که رضا است، غلامرضا خطاب کنند. او به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود و در راه رسیدن به این مقصود با مسائلی برخورد می‌کند و تضادهایی برایش ایجاد می‌شود….

*************************************

فیلم سینمایی «بچه رو بگیر» به کارگردانی بارت فرندلیچ، جمعه 30 تیرماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد.

فیلم داستان یک خانواده پرجمعیت را به تصویر می‌کشد که پدر خانواده به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه پا در هنگام صخره‌نوردی نیاز به عمل جراحی دارد که این عمل هزینه بالایی دارد به‌گونه‌ای که فرزندان این خانواده برای تهیه مخارج جراحی پای پدرشان تصمیم به سرقت از بانک می‌گیرند که طی این موضوع ماجراهایی به وقوع می‌پیوند.

در فیلم سینمایی «بچه رو بگیر» بازیگرانی چون کریستین استیوارت، کربین بلو و ماکس تیئریو به ایفای نقش پرداختند.

*************************************

شبکه افق

فیلم سینمایی «آنها زنده هستند» به کارگردانی جان کارپنتر، جمعه 30 تیرماه ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کیث دیوید، مگ فاستر خواهید دید: لس آنجلس، آینده‌ای نزدیک. آواره‌ای تنها وارد شهر می‌شود و خود را با جامعه‌ای مصرفی و به‌شدت طبقاتی روبه‌رو می‌یابد که در آن مخلوقاتی بیگانه با قیافه‌ی مبدل انسانی، از طریق هدایت وسایل ارتباط جمعی، به ویژه ایستگاهی تلویزیونی که مانع درک بهتر عامه می‌شود، کنترل همه چیز را به دست دارند….

*************************************

فیلم سینمایی «زخم شانه حوا» به کارگردانی حسین قناعت، جمعه 30 تیرماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.

«زخم شانه حوا» روایتگر حماسه‌سازی، اسطوره‌پروری و در عین حال زخم‌های پیدا و پنهان مادران سترگ ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس است که می‌کوشد آینه‌ای روشن و شفاف در برابر روح بزرگ مادرانی باشد، که اگر نبود حماسه‌ی مقاومت و البرز پایداری آنها، اکنون میهن در چنگال اهریمنان متجاوز، بدترین روزگار خود را سپری می‌کرد!

در این فیلم آهو خردمند و حسین عابدینی ایفای نقش کرده‌اند.

*************************************

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «یاسین»، «راه نجات» و «ماجرای سنت پیر» پنج‌شنبه 29 تیرماه ساعت 13، 19، 21 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

*************************************

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «سرخ‌پوست»، «تلفن همراه»، «یواش یواش بگو» و «خانواده گرفتار» جمعه 30 تیرماه ساعت 11، 16:30 ، 19 و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید