معرفی سامانه‌های جدید تسهیل‌گر تجارت در نمایشگاه الکامپ 96

    کد خبر :58819

دستاوردهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه تسهیل تجارت در غرفه این وزراتخانه در نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش فارس، امسال برای اولین بار در بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ برای عموم از سامانه‌های تسهیل گر تجارت داخلی وخارجی در غرفه وزارت صنعت و معدن و تجارت رونمایی می‌شود.

این سامانه‌ها با مشارکت مرکز توسعه تجارت طراحی و در چند سال اخیر به صورت گسترده راه اندازی شده اند.

مرکز توسعه تجارت یکی از زیر مجموعه‌های وزارت صنعت است که در زمینه راه اندازی و طراحی سیستم‌های الکترونیکی در جهت تسهیل امور مربوط به تجارت داخلی و خارجی فعالیت می‌کند.

سامانه جامع تجارت، سامانه خوشه تجارت، سامانه تجارت فرامرزی، سامانه یکپارچه مجوزها، سامانه انبارها و محل نگهداری کالاها و سامانه شناسه کالا بخشی از دستاوردهای مرکز توسعه تجارت در دولت یازدهم بوده که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

از برنامه‌های ویژه که توسط غرفه وزارت صنعت در این دوره از نمایشگاه پیش بینی شده، برگزاری دو کارگاه آموزشی جهت آشنایی بیشتر مسئولان و علاقمندان با سامانه‌ها‌ی تسهیل‌گر فرآیند تجارت است.

بنابر این گزارش بیست و سومین نمایشگاه الکامپ سی‌ام تیرماه تا دوم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن 38B قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید