ابهام در میزبانی ایران برای اجلاس کمیسیون ورزشکاران IOC

  • ورزشی
  • جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶
    کد خبر :588134

درخواست ایران برای میزبانی یکی از نشست‌های آتی کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک، به مسئولان این کمیسیون اعلام شده اما هنوز پاسخ قطعی داده نشده است.

کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به منظور توسعه روابط با دیگر کشورها و بخصوص کمیته بین‌المللی المپیک، قصد برگزاری یکی از نشست‌های آتی کمیسیون ورزشکاران این کمیته را دارد.

آرش میراسماعیلی رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک چندی پیش این موضوع را اعلام و تأکید کرد که تا حصول نتیجه، موضوع را پیگیری خواهد کرد.

ظاهراً درخواست ایران برای این میزبانی به کمیسیون ورزشکاران IOC اعلام شده اما هنوز از طرف این کمیسیون و مسئولانش پاسخی به پیشنهاد ایران داده نشده است.

آرش میراسماعیلی در این زمینه گفت: کمیسیون ورزشکاران IOC سالیانه برگزارکننده دو اجلاس است. زمان و محل برگزاری اولین اجلاس این کمیسیون در سال جاری میلادی، خیلی وقت پیش از این مشخص شده بود بنابراین برای میزبانی آن، شانسی نداشتیم. به همین دلیل پیشنهاد خود را برای برگزاری دومین اجلاس مطرح کردیم.

وی با بیان اینکه این پیشنهاد در جریان سفرش به لوزان سوئیس و به صورت شفاهی اعلام شد، تصریح کرد: کاوه محرابی تنها ایرانی عضو کمیسیون ورزشکاران IOC است که پیگیری فعالیت‌های اجرایی در این کمیسیون را عهده‌دار است. شخصاً پیشنهاد میزبانی ایران را با وی در میان گذاشته‌ام و از او نیز قول همکاری لازم در این زمینه را گرفتم.

میراسماعیلی اظهار داشت: هنوز پاسخی در این زمینه نگرفته‌ایم اما با توجه به حضور کاوه محرابی، امیدواری زیادی به حصول نتیجه داریم. اگر هم برای سال جاری، این درخواست به نتیجه نرسد، آن را برای دوره‌های آتی پیگیری خواهیم کرد. مهم این است که بتوانیم به زودی برگزارکننده یکی از نشست‌های کمیسیون ورزشکاران IOC باشیم و این‌گونه روابط خود را با این کمیسیون و اعضای مرتبط با آن تقویت کنیم.

به گزارش مهر، کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک پیش از این تشکیل شده بود اما سال گذشته و برای نخستین‌بار، ترکیب اعضای آن با برگزاری انتخابات به صورت رسمی، مشخص و معرفی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید