اصلاحات برانکو در الاهلی عربستان آغاز شد!

  • ورزشی
  • جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷
    کد خبر :588119

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان از مسئولان این باشگاه درخواست کرد یک مدافع جدید خارجی به خدمت بگیرند.

باخت سنگین تیم فوتبال الاهلی به الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کافی بود تا مشکلات تیم الاهلی خودش را نمایان کند.

روزنامه البلاد عربستان در خبری اعلام کرد که بعد از این باخت، برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی از مسئولان این باشگاه خواسته است با یک مدافع جدید خارجی قرارداد امضا کنند.

به گزارش مهر،این روزنامه همچنین اعلام کرده است که معتز هوسای بازیکن الاهلی به دلیل مصدومیت شرایط بازی ندارد. نکته جالب توجه این است که نبیل معلول سرمربی تیم ملی تونس که سابقه بازی در تیم الاهلی را هم دارد، به مسئولان این باشگاه توصیه کرده است نسیم هنید مدافع تیم ملی تونس را به خدمت بگیرند که این موضوع ناراحتی مدیران الاهلی را در پی داشته است.

طبق اعلام روزنامه البلاد، برانکو بعد از پایان اردوی آماده سازی الاهلی در اتریش به مسئولان باشگاه اعلام کرده بود که یزید البکر و خالد البرکه دو بازیکن این تیم نتوانسته اند نظرش را جلب کنند و بهتر است این دو بازیکن به باشگاه دیگری قرض داده شوند. در حالی که مدیران الاهلی درخواست برانکو را رد کرده و از وی خواستند به این دو بازیکن فرصت بیشتری بدهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید