کمیته ملی المپیک ۳۰درصد دیگر از بودجه فدراسیون‌ها را داد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۴۳
    کد خبر :587988

 کمیته ملی المپیک ۳۰ درصد دیگر از بودجه فدراسیون ها واریز کرد تا میزان پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌ها به از ابتدای سال تاکنون به ۸۰درصد برسد.

کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی و خزانه دار کمیته ملی المپیک در گفتگو با ایسنا در این مورد گفت: ما ۳۰ درصد دیگر بودجه فدراسیون ها را واریز کردیم. البته بودجه مصوب فدراسیون ها در سال ۹۸ افزایش ۱۰درصدی دارد اما فعلا مبنا بودجه ۹۷ است و فدراسیون ها تاکنون ۸۰درصد معادل بودجه سال ۹۷ را دریافت کردند.

او در مورد رقم بودجه واریزی گفت: حدود ۷ میلیارد تومان بود که برای ۴۷ فدراسیونی که از کمیته ملی المپیک بودجه می گیرند، واریز کردیم.

سعیدی همچنین در مورد اینکه برخی ها گلایه کرده اند میزان بودجه دریافتی فدراسیون هایشان از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش مشخص نیست، تصریح کرد: از این صحبت تعجب می کنم زیرا ما در راستای سیاست شفاف سازی تمام ارقام بودجه فدراسیون ها را در سایت کمیته ملی المپیک منتشر کردیم. پیش از این ۵۰درصد از بودجه را پرداخت کردیم که ارقام آن منتشر شد. ۳۰درصد دیگر هم منتظر بودیم تا به حساب فدراسیون ها واریز شود و سپس جدول ان را نیز منتشر خواهیم کرد.

او افزود: همچنین ما سهم بودجه فدراسیون ها از بودجه مصوب را در دوازدهم مرداد به صورت مکتوب به خود فدراسیون ها ابلاغ کردیم تعجب می‌کنم دوستان این گونه شبهه ایجاد می‌کنند که از وضعیت بودجه اطلاعی ندارند . آنها می‌توانند به خزانه دار خود و سایت کمیته ملی المپیک مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید