آزادی پنج تبعه افغانستانی از بند مسافرکش گروگانگیر

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴
    کد خبر :587587

مردی که پنج تبعه افغانستانی را با گرفتن مبلغ ۱۲ میلیون تومان به تهران رسانده بود در ادامه با شرط دریافت مجدد ۱۲ میلیون تومان آنها را گروگان گرفته بود، دستگیر شد.

سرهنگ عبدالوهاب علایی رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۱ روز گذشته ماموران کلانتری از طریق مراجعه شهروندی که تبعه افغانستانی و مجوز سکونت در ایران را داشت در جریان ربایش پنج نفر از اتباع افغانستانی شامل والدین، برادر و خواهران این فرد قرار گرفتند.

وی ادامه داد: شاکی مدعی بود فردی در نقطه صفر مرزی افغانستان و ایران با گرفتن مبلغ ۱۲ میلیون تومان قرار شده است خانواده او را به تهران برساند اما بعد از رسیدن به تهران، آنها را به خانه خودش برده و در آنجا حبس کرده و درخواست دریافت ۱۲ میلیون تومان پول دیگر برای آزادی این افراد کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع سریعا ماموران عملیات این کلانتری با هماهنگی های قضائی وارد عمل شدند و متهم را در منزلش دستگیر کردند و بعد از آن با پیدا کردن خانواده این فرد در خانه متهم، همگی این افراد را از بند او آزاد کردند و به کلانتری دلالت دادند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: برای متهم در زمینه اقدام مجرمانه اش پرونده ای تشکیل و همچنین برای ربوده شدگان که همگی به صورت غیرقانونی وارد خاک ایران شده بودند پرونده دیگری ترتیب داده شد.

به گزارش مهر، متهم و ربوده شدگان همگی برای سیر مراحل قانونی پرونده شان به مقام محترم قضائی معرفی شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید