تعقیب 2 برنامه نویس توسط فیس بوک

    کد خبر :587090

فیس بوک 2 برنامه نویس همکار با این شبکه اجتماعی را به علت کلاه برداری و گنجاندن لینک های قابل کلیک که به سایت های تبلیغاتی متنهی می شوند، مورد پیگرد قضایی قرار داده است.

فیس بوک دو برنامه نویس همکار با این شبکه اجتماعی را به علت کلاه برداری و گنجاندن لینک های قابل کلیک که به سایت های تبلیغاتی متنهی می شوند، مورد پیگرد قضایی قرار داده است، این دو برنامه نویس با دستکاری برنامه های عرضه شده در فروشگاه آنلاین گوگل پلی، بدافزارهایی را به آنها اضافه می کردند.

با این کار کلیک هایی جعلی بر روی آگهی های منتشر شده در فیس بوک صورت گرفته و آگهی دهندگان نیز فریب داده شده و تصور می کردند محتوای ارسالی توسط آنها با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

برنامه نویسان یادشده از این طریق درآمدهای تبلیغاتی بیشتری را به جیب می زدند. این دو نفر لیون موبی و جدی موبی نام دارند که به ترتیب در هنگ کنگ و سنگاپور زندگی می کنند.

فیس بوک اعلام کرده که این دو نفر اقدامات کلاهبردارانه ای انجام داده و از این طریق سیاست های فیس بوک را نقض کرده اند و از همین رو باید با آنها برخورد شود. پیش از این گوگل برنامه های دستکاری شده توسط این افراد را از فروشگاه خود حذف کرده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید