مدیر کل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز مطرح کرد

آخرین وضعیت امحای خودروهای لوکس

    کد خبر :586796

مدیر کل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز گفت: در انبار املاک تملیکی خودروهای لوکس توقیفی مانده است. در ابتدا بحث امحای این خودروها مطرح شد.

عبدالمجید اجتهادی مدیر کل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز در جمع خبرنگاران گفت: در چهار ماهه اول سال در شعب ویژه رسیدگی پرونده ۲۸ درصد تعداد پرونده های وارده افزایش داشته است و ۲۶ درصد رسیدگی هایمان بیشتر شده است.

وی افزود: کشف پرونده های کلان با ازش یک میلیارد ریال، ۴۷ درصد افزایش داشته است. همچنین پرونده های مالی با ارزش ۵ میلیارد ریال، ۵۲درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده های خودروهای لوکس گفت: در انبار اموال تملیکی استان فارس هنوز این خودروها مانده است. در ابتدا بحث امحای این خودروها مطرح شد اما بعدها مسئولان تصمیم گرفتند استفاده بهتری شود و تصمیم به باز صادرات خودروها گرفته شد.

مدیر کل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز گفت: در این رابطه هم مشکلاتی ایجاد شد و در نهایت به عنوان کالای قاچاق در انبار ‌تملیکی نگهداری می شود.

به گزارش مهر،وی در خصوص قاچاق گوشی های خارجی گفت: ضبط به نفع دولت نداریم ولی آنهایی که به عنوان قاچاق کشف شده واگذار شده و به افرادی فروخته شده است و در انبار اموال تملیکی نگهداری نمی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید