برگزاری اختتامیه مسابقه «حدیث رمضان» همزمان با ولادت امام رضا(ع)

    کد خبر :58674

اختتامیه مسابقه «حدیث رمضان» همزمان با ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگاران پویا، «حدیث رمضان» عنوان مسابقه‌ای است که هر ساله و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان توسط موسسه انصار الحسین (ع) برگزار می‌شود.

حضور، شرکت و استقبال بی‌نظیر روزه‌داران در سال‌های اخیر، این مسابقه را در جایگاهی قابل توجه قرار داده است. شرکت نزدیک به 10/000 شرکت‌کننده در مسابقه حدیث رمضان سال 95 گواهی‌ است بر استقبال بی‌نظیر مردم از این رویداد فرهنگی مذهبی.

این مسابقه چند ماه پیش در ماه مبارک رمضان در دو بخش روزانه و پایانی برگزار شد. در این مسابقه کارشناسان برجسته علوم دینی همچون حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی قمی به شرح احادیث اهل‌بیت (ع) پرداخت که از میان مطالب ارائه شده توسط کارشناسان، سوالاتی طرح و از طریق وب‌سیات و ربات تلگرام مسابقه در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

پرداختن به احادیث اجتماعی، اخلاقی و اعتقادی از اهّم موضوعاتی بود که در این مسابقه به آنها پرداخته شد.

* حال اختتامیه این مسابقه همزمان با ایام ولادت با سعادت امام رضا (ع) روز شنبه 14 مردادماه از ساعت 18 الی 20 در محل موسسه انصار الحسین (ع) واقع در تهران، ابتدای بزرگراه شهید محلاتی، بین خیابان ری و هفده شهریور، پلاک 362 برگزار می‌شود.

در این برنامه قرعه‌کشی بخش پایانی مسابقه «حدیث رمضان» انجام می‌شود و 14 سفر زیارتی عتبات عالیات و 8 سفر مشهد مقدس به قید قرعه به برندگان مسابقه و همچنین 96 جایزه 50 هزار تومانی به برندگان بخش روزانه این مسابقه نیز اهدا می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید