برخورد پلیس با رانندگان پرخطر کاروان‌های عروسی

    کد خبر :585296

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این مطلب که پلیس هیچ ناهنجاری را در بحث ترافیک نمی‌ پذیرد از برخورد قاطع با رفتارهای پرخطر رانندگان خودروها و کاروان‌های عروسی خبر داد.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ  درخصوص چگونگی برخورد پلیس با کاروان‌های عروسی که با تردد و توقف در معابر و ایجاد صدای ناهنجار اقدام به سلب آرامش از مردم می‌کنند؛ اظهار داشت: پلیس به هیچ عنوان هیچ ناهنجاری در بحث ترافیک را نمی‌پذیرد و در صورت مشاهده خودروهایی که با توقف در بزرگراه‌ها، معابر را دچار بی‌نظمی می‌کنند حتما برخورد و جریمه در دستورکارخواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، تصریح کرد: پلیس در مواجهه با رفتارهای پرخطر، آنجا که جان دیگران به خطر بیفتد شدت عمل به خرج داده و حتی توقیف خودروهای متخلف را نیز در دستور کار خواهد داشت.

وی با اعلام این مطلب که این مساله به خصوص در روزهای تعطیل در اولویت پلیس قرار دارد در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این مورد که آیا برای کاروان‌های عروسی ساعت تردد خاصی مدنظر است،‌گفت: درخصوص تردد ماشین‌ عروس و داماد و حتی همراهان- با رعایت قوانین- هیچ ساعت خاصی مطرح نبوده و اینگونه نیست که ساعتی از شبانه‌روز را برای بی‌نظمی و به هم ریختگی معابر اختصاص دهیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید