دستگیری شرور خزانه که چشم دونفر را درآورد

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۱۵
    کد خبر :584019

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری شرور محله خزانه که چشم دو نفر از شهروندان را درآورده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزییات این خبر گفت: این شرور سابقه‌دار که از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت است، چند سالی را به جرم شرارت های فراوان از جمله اخلال در نظم عمومی، سرقت، ضرب و جرح و تیراندازی تحت تعقیب پلیس بود که در نهایت پس از چند ماه تعقیب و گریز و پیگیری های مستمر ماموران پلیس امنیت عمومی، دستگیر شد.
وی با بیان اینکه متهم در سال ۹۷ به جرم ایجاد درگیری و ضرب و جرح منجر به تخلیه چشم ۲ تن از شهروندان از سوی ماموران کلانتری خزانه دستگیر و پس از حضور در برابر مرجع قضایی به ۱۲ سال زندان محکوم شد گفت: این فرد تا فروردین ماه امسال در زندان بود که در این تاریخ با تامین قرار وثیقه آزاد شد.
وی افزود: متهم پس از آزادی از زندان و از ابتدای سال تا کنون، مجددا به شرارت‌های خود ادامه داد و در آخرین روزهای خرداد ماه با یکدستگاه خودروی سواری بدون پلاک و در حالت مستی، ۲ تن از شهروندان را در محله خزانه مجروح و راهی بیمارستان کرده و برای فرار از محل حادثه اقدام به ایجاد اخلال در نظم عمومی و عربده کشی، می کند.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، اظهار داشت: ۲ هفته بعد از این ماجرا(اوایل تیرماه امسال)، متهم مجددا طی یک درگیری دیگر اقدام به اخلال نظم عمومی کرده و به همراه تعدادی از همدستانش ضمن ضرب و جرح چند نفر از اهالی محل، اقدام به تخریب اموال عمومی می کند.
راستی، تصریح کرد: چند روز بعد متهم، طی درگیری با ۲ تن از اراذل اوباش دیگر محله خزانه، به چند دستگاه خودروی شهروندان آسیب رسانده و منجر به ایجاد رعب و وحشت در محله می شود که در نهایت با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و پیشگیری پایتخت، مخفیگاه وی شناسایی شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در پنجمین روز از مردادماه امسال دستگیر می‌شود.
وی اظهارکرد: متهم برای تحقیقات به پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل شد و در بازرسی از مخفیگا وی ۲ قبضه سلاح سرد، ۲ عدد افشانه اشک آور و مقادیری مواد روانگردان کشف شد.
به گزارش ایسنا ،سرهنگ راستی، تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر شرارت، ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان، عربده کشی، تخریب اموال عمومی و ضرب و جرح شهروندان اعتراف کرد.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، در پایان، خاطرنشان کرد: با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳۳ تهران، این شرور سابقه دار به اتهام جرایم مذکور پس از حضور در محل جرم و شناسایی از سوی شکات دیگر با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید