بستری ۷ زائر ایرانی حج در بیمارستان‌های سعودی

    کد خبر :583956

رئیس بیمارستان هلال احمر در مکه ضمن اعلام فعالیت شبانه‌ روزی بیمارستان مکه مکرمه از بستری هفت زائر ایرانی حج تمتع در بیمارستان‌های سعودی خبر داد.

دکترمصطفی نادری گفت: براساس آخرین آمارهای خدمات پزشکی، درمانی و امدادی به زائران ارائه شده از شروع عملیات حج تا ۱۰ مرداد به بیش از ۱۳۸ هزار و ۵۱۱ زائر بوده و ۸۳ هزار و ۹۳۰ نفر ویزیت در مطب‌ها و مجمو عه‌ها در هتل‌های محل اسکان زائران ایرانی انجام شده است.

وی افزود: نزدیک به ۳۵۲۶مورد ویزیت تخصصی توسط پزشکان متخصص داخلی، روانپزشک، چشم، عفونی، زنان و زایمان، طب اورژانس، ارتوپدی و دندانپزشک از زائران ایرانی انجام شده و ۹۸۳۵ مورد زائران برای دریافت خدمات پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی ، اکوقلب به بخش‌ها مراجعه کرده‌اند.

نادری تصریح کرد: تاروز پنجشنبه ۱۰ مرداد ،۱۱ هزار و ۸۵۲ مورد خدمات پرستاری و بالینی نوارقلب، قند خون و فشارخون، تزریقات، پانسمان، سرم تراپی، گچ گیری، بخیه و همین طور بیش از ۲۸۸۴ماموریت واحد امداد و انتقال بیمارستان برای انتقال بیماران و درخواست آمبولانس در بیمارستان مکه داشته‌ایم.

به گزارش ایسنا،رئیس بیمارستان مکه گفت: تاکنون ۷ زائر بستری در بیمارستانهای سعودی بستری هستند و برای پیگیری امور درمانی زائرین در بیمارستانهای سعودی نیز پزشکانی داریم که رابطین بین درمانگاه‌های ایرانی و بیمارستانهای سعودی هستند و نسبت به پیگیری روند درمانی بیماران اقدام می‌کنند.

وی یاد آور شد: تا پایان عملیات حج، ارائه خدمات درمانی و پزشکی به حجاج کشورمان در مکه مکرمه ادامه خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید