علیزاده: هر چه فریاد زدیم قلی‌زادگان اعتراض نکند، توجه نکرد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ۹:۳۰
    کد خبر :583689

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران گفت: هر چه فریاد زدیم قلی‌زادگان اعتراض نکند و برود با مربی حریف دست بدهد اما احساساتی شده بود و اصلا حرف‌های ما را نمی‌شنید.

مصطفی علیزاده  با انتقاد از عملکرد داوری در مبارزه علی قلی زادگان و حریف اوکراینی که در نهایت باعث عصبانیت کشتی‌گیر ایرانی و دیسکالیفه شدن وی شد، اظهار کرد: متاسفانه داور این مبارزه عملکرد خوبی نداشت، کشتی گیر ما حمله می‌کرد اما به حریف پوئن می‌داد و با سوت‌های بی‌مورد جریان کشتی را به تاخیر می‌انداخت.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان افزود: وقتی مبارزه تمام شد قلی‌زادگان در اعتراض به عملکرد داوری و مدال برنزی که از او گرفته شده بود، به سمت مربی حریف نرفت و حاضر به دست دادن با او نشد. ما هم هرچه فریاد زدیم و به او گفتیم که از اعتراض خودداری کند اما گوش‌هایش نمی‌شنید. او کاملا احساساتی شده بود و اصلا توجهی به اطراف خود نداشت.

وی با اشاره به اینکه این اعتراض باعث دیسکالیفه شدن وی از رقابت‌ها شد، گفت: همین امر قهرمانی را از ما گرفت و تقدیم روسیه کرد. تیم ما نمایش بسیار خوبی داشت و مدعی اول کسب عنوان قهرمانی بود اما این اتفاق مانع از آن شد.

علیزاده، عملکرد داوری را در برخی از رقابت‌های کشتی‌گیران ایران بد ارزیابی کرد و گفت: در کشتی علی عرب نیز داوری نمایش بدی داشت و باعث شد مدال طلا از دست تیم ایران خارج شود. کشتی‌گیران ایران در مجموع عملکرد بسیار خوبی داشتند اما یک اتفاق باعث شد قهرمانی از چنگ ایران خارج شود. قطعا این کشتی‌گیران با توجه بیشتر می‌توانند آینده کشتی ایران را تامین کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید