شهردار تهران تاکید کرد:

تلاش شهرداری تهران برای تکمیل زیرگذر استاد معین تا 22 بهمن‌ماه سال جاری

    کد خبر :583623

شهردار تهران با اشاره به اینکه زمان اتمام پروژه استاد معین پایان سال جاری اعلام شده است اما تلاش می‌کنیم این پروژه تا پیش از 22 بهمن‌ماه به اتمام برسد.

پیروز حناچی در مراسم اتصال جبهه شمال و جنوب زیرگذر استاد معین در جمع خبرنگاران گفت: مطابق قولی که به مردم داده بودیم امروز شاهد اتصال دو بخش شمالی و جنوبی این پروژه بودیم. این پروژه پیچیدگی‌های خاص خود را دارد چراکه از زیر خیابان آزادی عبور می‌کند.

وی افزود: فضای داخل تونل تثبیت شده و مرحله به مرحله جلو می‌رویم تا کار احداث پروژه تکمیل شود. با رسیدن به نقطه اتصال اجرای پروژه سرعت می‌گیرد و قول دادیم امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایسنا،شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه این پروژه یک گره ترافیکی را از بین می‌برد و باعث می‌شود میزان ترافیک در این محل کاهش پیدا کند، افزود: منطقه 9 و 10 شهرداری تهران دسترسی‌های محدودی دارند و مردمی که می‌خواهند به این منطقه بیایند باید گرفتاری‌های زیادی را تحمل کنند اما قطعا با احداث این زیرگذر دسترسی‌ها راحت‌تر و عبور و مرور مردم تسهیل خواهد شد.

حناچی تاکید کرد: هر چند که قول داده‌ایم این پروژه در پایان سال بهره‌برداری شود اما تلاش می‌کنیم پیش از 22 بهمن امسال شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید