بیانیه مشترک فیفا، یوفا و AFC علیه سرقت حق پخش در عربستان

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۲۳
    کد خبر :583612

فدراسیون جهانی فوتبال، اتحادیه فوتبال اروپا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به همراه چند لیگ معتبر بیانیه مشترکی را در قبال سرقت حق پخش تلویزیونی توسط عربستانی‌ها منتشر کردند.

بعد از آنکه عربستان به هشدارهای فیفا برای جلوگیری از سرقت حق پخش مسابقات مختلف فوتبال در رقابت با شبکه بین اسپورت قطر بی توجه بود، امروز این نهاد به همراه یوفا، AFC، لیگ برتر انگیس، سری آ ایتالیا، لالیگا اسپانیا و بوندس لیگا آلمان بیانیه مشترکی را در محکومیت این اقدام عربستانی ها منتشر کرد.

عربستانی ها مدتی است با تاسیس شبکه beoutQ به مقابله با حق پخش گسترده تلویزیونی شبکه قطری beINsports پرداختند ولی سرقت حق پخش آنها سر و صدای تمام نهادهای بین المللی فوتبال را در آورده است.

به گزارش مهر،در بخشی از بیانیه فیفا که بازتاب گسترده ای در تمام دنیا داشته، آمده است: «ما از اظهارات سابق وزارت فرهنگ و اطلاعات عربستان علیه شبکه beoutQ استقبال کردیم اما این شبکه به سرقت خود ادامه می دهد. ما از دولت عربستان می خواهیم که اقدامات سریع و قاطعی را علیه این شبکه انجام بدهد. ما متعهد هستیم به صورت فردی و جمعی برای مبارزه با این سرقت همکاری کنیم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید