داشبورد تمام دیجیتال هوندا برای خودروهای برقی

  • خودرو
  • چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۰۱
    کد خبر :583293

شرکت هوندا اطلاعاتی را در مورد خودروی برقی جدید خود منتشر کرده که نشان می دهد تغییراتی اساسی در خودروی یادشده ایجاد خواهد شد.

از جمله این تغییرات می توان به نصب دوربین بر روی آینه های بغل خودروی مذکور، به روزرسانی شاسی خودرو و نیز نصب داشبورد تمام دیجیتال و پانوراما بر روی خودروی یادشده اشاره کرد.

نمایشگر این داشبورد دیجیتال به صورت فوق دقیق طراحی شده و در دو سمت انتهایی چپ و راست آن تصاویر دوربین نصب شده بر روی آینه های بغل قابل مشاهده است. هدف از این کار افزایش امنیت سرنشینان خودرو اعلام شده است.

به جای کنسول سنتی خودرو نیز یک نمایشگر 8.8 اینچی تی اف تی در نظر گرفته شده که سرعت، قدرت ، وضعیت شارژ خودرو، حالت رانندگی و بقیه اطلاعات مربوط به وضعیت ایمنی خودرو را نمایش می دهد.

در وسط این داشبورد هم دو نمایشگر لمسی ال سی دی 12.3 اینچی نصب شده که دسترسی به امکانات و اپلیکیشن های گوشی را ممکن می کند. از نمایشگرهای یادشده می توان برای مسیریابی، یافتن رستوران های محبوب و غیره استفاده کرد. اعمال تنظیمات بر روی این داشبورد از طریق دکمه های میان بر مختلف ممکن است.

سیستم یادشده با کار پلی شرکت اپل و ائوتوی اندروید سازگار است و از آن می توان برای باز و بسته کردن قفل خودرو با استفاده از گوشی هوشمند نیز استفاده کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید