نرخ ارز در بازار امروز ۸ مرداد ۹۸

    کد خبر :582867

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۲ هزار و ۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۳۰۵ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۷۴۸ تومان تعیین شده است.

قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل، نوسان جزئی داشته است به‌نحوی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی بدون تغییر نسبت به دیروز و قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش جزئی نسبت به دیروز مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت دلار در بازار آزاد بعد از آنکه تا نزدیکی ۱۱ هزار تومان سقوط کرد روند صعودی را در پی گرفت و طی هفته گذشته قیمت دلار در خیابان فردوسی با عبور از کانال ۱۲ هزاری در محدوده‌های قیمتی ۱۲ هزار و ۲۰۰ تا ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان هم معامله می‌شد.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل ۱۲ هزار و ۵۰ تومان و قیمت دلار برای خرید از مردم ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز قیمت دلار در صرافی‌های بانکی اندکی بیشتر از قیمت دلار در صرافی‌های آزاد است؛ هم اکنون قیمت دلار برای فروش به مردم در بازار آزاد با کاهش نسبت به روز کاری قبل ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، قیمت یورو در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری قبل، تغییر نداشته و برای فروش به مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، ۳۳۰۵ تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم ۱۴ هزار و ۷۴۸ تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان، قیمت یورو را ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۴۴۸ تومان و یک ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ و ۶۷۸ تومان و ۳ ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل ثابت مانده است.

نوع ارز قیمت
قیمت دلار صرافی بانکی 12  هزار  و 50  تومان
قیمت دلار در بازار آزاد 12 هزار و 100  تومان
قیمت یورو 13 هزار  و 700 تومان
قیمت درهم امارات 3 هزار و 305  تومان
قیمت پوند 14 هزار و 478 تومان
قیمت ارز مسافرتی 13 هزار و 678 تومان
قیمت خرید دلار در بانک‌ها 11 هزار و 950  تومان
قیمت خرید یورو در بانک‌ها 13 هزار و 600 تومان
قیمت خرید پوند در بانک‌ها 14 هزار و 448  تومان

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید