دلجویی وزارت ورزش از خبرنگاران

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۳
    کد خبر :582844

وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه‌ای درخصوص درج خبری مبنی بر گلایه مسعود سلطانی‌فر از خبرنگاران توضیحاتی را ارائه کرد.

به دنبال درج خبری مبنی بر گله وزیر از خبرنگاران در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی قایقرانی، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اعلام کرد:

«ارتباط آقای وزیر، معاونان و مدیران وزارت ورزش و جوانان با مجموعه همکارمان همواره بر پایه اعتماد و احترام متقابل بوده و خوشبختانه با همکاری رسانه های ورزشی توانسته ایم در یک فضای تفاهمی و حرفه ای به سمت انعکاس مناسب تصمیمات مدیریتی ورزش به مخاطبان و علاقمندان ورزش حرکت کنیم. قطعا توفیقات فراوان ورزش کشور در هفته های گذشته با کمک رسانه ها، خبرنگاران و رسانه ملی به اطلاع مردم رسیده و خرسندی مردم و بزرگان کشور و نظام را به همراه داشته است. وزارت ورزش و جوانان با تقدیر مجدد از توجه و پیگیری مجدانه رسانه ها و خبرنگاران، امیدوار است این ارتباط منطقی و خردمندانه بر پایه منافع ملی و رعایت حقوق مردم و مخاطبان همچنان برقرار و استوار باشد. چنانچه تفاوت برداشتی هم در توضیحات وزیر محترم ورزش و جوانان به سئوالات خبرنگاران پیش آمده، ضمن دلجویی از همکاران گرامی، امیدواریم در کنار هم با حفظ آرامش به اعتلای ورزش کشور و موفقیت قهرمانان و رضایت و آسایش مردم کمک نماییم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید