اجرای طرح رفع سدمعبر وانتی‌ها در برخی مناطق تهران

    کد خبر :582562

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم ‌بان از اجرای طرح رفع سدمعبر وانتی‌ها در مناطق ۴، ۱۷، ۱۹ و ۲۱ پایتخت خبر داد.

اگر چند ماه قبل گذرتان به خیابان ولیعصر محدوده چهارراه ولیعصر می افتاد باید مسیری 3 یا 4 دقیقه‌ای را در مدت بیش از 15 دقیقه طی می‌کردید.

این افزایش زمان طی مسیر به خاطر بساطی‌هایی بود که پیاده راه خیابان ولیعصر را در هر چهار طرف آن به مغازه‌ خود تبدیل کرده بودند و از شیر مرغ تا جون آدمیزاد را در بساط خود به فروش می‌رساندند.

البته فراموش نکنیم که بعضی وقتها هم خود رهگذران وسوسه می‌شدند و به خاطر قیمت نازل اجناس و در برخی موارد هم دم دستی بودن و کارآمدی اجناس سرعت خود را کاهش می‌دادند تا اگر چیز ارزنده‌ای به پست‌شان خورد بخرند.

اما سرانجام شهرداری تهران با همکاری دو منطقه 11 و 6 تصمیم گرفت تا دست فروشان و بساط گستران را در حوالی چهارراه ولیعصر ساماندهی کند و از سد معبر آنها جلوگیری کند.

حالا پس از گذشت حدود 2 ماه از این اقدام سید امیر فتاحیان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم ‌بان خبر تازه‌ای درخصوص برخورد با دست‌فروشان داده است.

به گزارش فارس،وی گفته‌ است در پی درخواست شهروندان و رسانه‌ها، طرح رفع سدمعبر وانت‌‌بارهای دستفروش با همکاری شرکت شهربان، شهرداری‌های مناطق ۴، ۱۷، ۱۹ و ۲۱ تهران و پلیس راهور در راستای تسهیل رفت و آمد شهروندان و رفع مزاحمت‌های ایجاد شده به واسطه سدمعبر خودرویی در این مناطق از پایتخت به اجرا درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع سدمعبر وانتی‌ها که آمیخته با انواع تخلفات راهنمایی و رانندگی است، یکی از مصادیق نقض حقوق شهروندی به شمار می‌رود که همواره رفع آن یکی از مطالبات شهروندان و رسانه‌ها بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید