سلطانی فر: انتظار ما از تیراندازی زیاد است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ۹:۲۴
    کد خبر :582434

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم تیراندازی بازدید کردند.

وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک پس از بازدید از اردوی تیم قایقرانی به محل فدراسیون تیراندازی رفته و با حضور در محل تمرین تیم ملی اهداف پروازی و تفنگ و تپانچه ایران در مجموعه ورزشی آزادی از آخرین وضعیت این تیم ها آگاهی یافتند.

رئیس فدراسیون تیراندازی نیز گزارشی از شرایط تیراندازان کشور ارایه داد. و خاطرنشان کرد که امیدوار است فدراسیون تیراندازی بتواند در پایان سال جاری یکی از فدراسیون های خوب ورزش کشور باشد و بتواند در رویدادهای مهم پیش رو مدالهای خوشرنگی بگیرد. در ادامه دکتر سلطانی فر با تعدادی از ملی پوشان این رشته نیز گفتگو کرد . همچنین مربیان و کادر فنی این فدراسیون نیز دقایقی به تشریح آخرین وضعیت ملی پوشان پرداختند و از تلاش ملی پوشان برای کسب سهمیه المپیک صحبت هایی را بیان کردند.

به گزارش مهر، الهام هاشمی مربی تیم ملی تیراندازی کشورمان ضمن تشریح آخرین وضعیت تمرینات تیراندازان گفت: امیدوار است تیراندازی بتواند موفقیت های خوبی به دست بیاورد. ورزشکاران ما در شرایطی تمرین می کنند که این روزها به دلیل عدم تجهیزات سرمایشی مناسب در سالن ۵۰ متر مجبور هستند در سالن دیگری که مختص این ماده نیست تمرین کنند.

مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی تیراندازی اظهار داشت : انتظار ما از تیراندازی زیاد است و امیدواریم بتوانند با کسب مدال موفقیت های خوبی بدست آورند و با توجه به امکاناتی که هست در همین حد نیز پاسخگو باشند. ما ورزشکاران خوب با استعداد و با انگیزه ای در این رشته داریم که در تک تک مسابقات شاهد تک ستاره هایی از تیراندازی هستیم که می درخشند.

وی افزود: آقای دادگر از مدیران قدیمی ورزش هستند. امیدواریم که در آینده تیراندازی درخشش بیشتری داشته باشد و تنها به کسب سهمیه المپیک اکتفا نکند. ما می دانیم که با تیراندازی روز دنیا فاصله داریم اما از بین ۴۵ مدالی که این رشته در بازیهای المپیک دارد شاهد این هستیم که در توزیع مدالها یک برنز هم نمی توانیم بدست بیاوریم. این در حالی است که با توجه به میزان علاقمندی جوانان و نوجوانان به این رشته و انگیزه دوستان و تلاش بیشتر ، وقت آن رسیده سهم قابل توجهی از این مدال ها را بدست آوریم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سرمایه گذاری فدراسیون تیراندازی در رده های سنی پایه تصریح کرد : ورزشکاران زیادی در رده های سنی زیر ۱۷ و ۱۸ سال تمرین می کنند که خوشبختانه در رقابت های مختلف هم مقام هایی بدست آمده و امیدهای آینده تیراندازی هستند و انشالله برسیم به روزی که در آوردگاه مهم المپیک از ۴۵ مدال ، سهمی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در پایان بازدید خود از اردوهای تیم های مختلف تیراندازی، با ورزشکاران و کادر فنی عکس یادگاری گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید