جدیدترین اخبار
8 مرداد 1398 ساعت 09:23 اجتماعی کد خبر :582429

در نشست فعالان کسب‌وکارهای دیجیتال با معاون مطبوعاتی چه گذشت؟

نشست آسیب‌‌شناسی تبلیغات در فضای مجازی با هدف تبیین ضرورت‌ها، موانع و راهکارهای این صنعت و با حضور جمعی از فعالان پیشرو در حوزه کسب و کارهای دیجیتال در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با تاکید بر ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت های فکری – عملی و خلاقیت هایِ بخش خصوصی برای تسهیل فضای کسب و کار در عرصه رسانه های دیجیتال، گفت: هدف ما همبستگی و همدلی در عرصه تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف کشور در شرایط فعلی است.

اخبار فرهنگ و هنر _ محمد خدادی هم چنین با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی تبلیغات کشور، برگزاری اینگونه نشست‌ها را در جهت چابک‌سازی در تصمیم‌گیری‌ها و هم‌افزایی با بخش غیردولتی عنوان کرد و گفت: منافع ملی نیازمند نگاه ملی و همراهی همه دستگاه‌هاست و در شرایط جنگ اقتصادی، حمایت از تولید داخل، وظایف کسب و کارهای نوین را سنگین‌تر می‌کند.

در این نشست که برخی صاحبان سایت‌های عرضه و فروش کالا، تولیدکنندگان و تبلیغ‌کنندگان کالاها، پایه‌گذاران ارتباطات، پلت‌فرم‌ها و صاحبان کسب‌وکارهای الکترونیک حضور داشتند «کمبود رسانه‌های مَجازی مُجاز، نامتناسب بودن رسانه‌های موجود با نیازهای تبلیغاتی صاحبان برند و کسب‌وکار و اتلاف بودجه‌های تبلیغاتی شرکت‌ها، شفاف نبودن هزینه‌ها و تعرفه‌های تبلیغات در فضای دیجیتال، ناآگاهی عمومی از میزان تأثیر و موفقیت تبلیغات در فضای رسانه‌های دیجیتال، نبود چارچوب‌ها و الزامات قانونی حمایتی از کسب‌وکارهای دیجیتال و برخوردهای سلبی در این حوزه، نبود نیازسنجی مناسب از فعالان و دست‌اندرکاران این حوزه در تدوین دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های مربوط و تعدد نهادها و دستگاه‌های تصمیم‌گیر برای کسب‌وکارهای دیجیتال» به عنوان برخی چالش‌های پیشِ روی این حوزه عنوان شد.

همچنین تاکید بر تقویت نقش حمایتی دولت از تبلیغات دیجیتال برای تثبیت، تسهیل و سرعت‌بخشی به فعالیت‌های حوزه دیجیتال در کنار شناسایی و به‌کارگیری الزامات جدید و اصلاح کارکردهای دولت در عرصه تبلیغات مجازی از جمله اولویت‌های کسب و کارهای نوین عنوان شد.

کارگروه تخصصی تبلیغات زیر مجموعه کارگروه های تخصصی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی است که با هدف اتخاذ تدبیرهای لازم برای حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی و تحقق اهداف اشتغال زایی، اقدامات ضد تحریمی، تقویت اقتصاد ملی و تولید ثروت در این حوزه شروع به کار کرده است.

Ad

Ad

روی خط خبر

  • کاهش فاصله حرکت قطارها درخطوط درون شهري متروي تهران
  • جابجایی ٤٥ هزار تماشاگر دربی با مترو
  • برگزاری داربی 90 تهران در امنیت کامل
  • استقرار پلیس در ۱۳ گمرک‌ ‌کشور ‌تا پایان سال
  • دیدار رئیس رسانه ملی با عصر جدیدی ها
  • سیب‌زمینی تراریخته اوایل سال آینده مجوز می‌گیرد
  • بازدید معاون وزیر کشور از خط ۶ مترو در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید
  • رییس پلیس تهران بزرگ ارتقا درجه گرفت
  • ماجرای قتل مشکوک یک رمان‌نویس
  • ارائه مشاوره حقوقی رایگان به شهروندان در فرهنگسراهای تهران
  • نیویورک‌تایمز ادعای ترامپ درباره ناسا و ایران را رد کرد
  • بازنگری در قانون اساسی کره شمالی؛ تقویت مجدد جایگاه «کیم»
  • تایید ۳۰۰۰ شرکت حمل و نقل برای سرویس دانش‌آموزی
  • نرخ طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۳۱ شهریور ۹۸
  • نرخ خودرو در بازار امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸
  • برگزاری نمایشگاه آثار موزه باستان‌شناسی اسپانیا در موزه ملی ایران
  • نرخ ارز در بازار امروز ۳۱ شهریور ۹۸
  • ضرورت بازآفرینی و بهبود وضعیت معابر پیاده رو
  • تعهد چند شرکت‌ بزرگ به کاهش انتشار گازهای آلاینده
  • دومین جلسه محاکمه شبنم نعمت زاده آغاز شد
  • ثبت نام بیش از ۸۰۰ هزار نفر در سامانه سماح
  • یارانه 400 هزار تومانی شهرداری به تاکسی‌های پایتخت
  • وثیقه خروج از کشور برای مشمولان حذف شد
  • تحریم بانک مرکزی ایران چه معنایی برای مردم دارد؟
  • نامگذاری دومین روز از هفته دفاع مقدس به نام روز “سرباز”
  • یارانه ۴۰۰ هزار تومان شهرداری برای تعویض کاتالیست‌های فرسوده تاکسی‌ها
  • باید از فضای بی‌اعتمادی ایجاد شده در منطقه نسبت به آمریکا، برای ایجاد گفتمانی تعاملی بهره بگیریم
  • زیباکلام: برخی اصولگرایان چنان به اوضاع انتقاد می کنند که گویی تا دیروز در سوییس زندگی کرده اند
  • رئیس دیوان عالی کشور در مورد نقض در حكم اعدام نجفی: شايد قتل غیرعمد محسوب شود
  • پلوسی: تصمیم ترامپ برای اعزام نیروی بیشتر به خاورمیانه، دور زدن کنگره و هر دو حزب آمریکاست