درخواست بخشش کامل منصوریان رد شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۸
    کد خبر :582167

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد با درخواست بخشش علیرضا منصوریان و وحید محمدزاده سرمربی و بازیکن این تیم مخالفت شده اما محرومیتشان به یک جلسه کاهش یافته است.

کمیته استیناف رای خود را در خصوص دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن اصفهان صادر کرد.

سال گذشته و بعد از بازی نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم نفت مسجدسلیمان را ۲۰۰ میلیون ریال جریمه کرد.

به گزارش مهر، همچنین وحید محمدزاده بازیکن و علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن به ترتیب به دو و سه جلسه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات فوتبال و پرداخت جریمه نقدی بابت رفتار غیرورزشی و اهانت به داور و نماینده فدراسیون محکوم شدند.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بعد از درخواست دادخواهی منصوریان و محمدزاده امروز این گزارش را منتشر کرد:

«با توجه به گزارش مقامات مسئول مسابقه واحراز وقوع تخلف از ناحیه ایشان و مدافعات غیر موثر و غیر موجه تجدید نظرخواهان و با در نظر گرفتن اصل تناسب تنبیهات مقرره با تخلفات ارتکابی و نظر به سوابق رفتاری و اخلاقی تجدید نظر خواهان ردیف سوم و چهارم النهایه در اصل موضوع، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعترض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید، به عمل نیامده و مستندا به ماده ۱۰۶ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره را با تعدیل تعداد جلسات وحید محمدزاده و علیرضا منصوریان به یک جلسه در نتیجه با اصلاح مزبور تایید می شود. رای صادره قطعی است.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید