اعلام دلیل تیراندازی عصردیروز در محدوده میدان آزادی

  • حوادث
  • دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶
    کد خبر :582088

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب علت تیراندازی عصر دیروز در محدوده میدان آزادی را اعلام کرد.

حوالی ساعت ۱۵ دیروز یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی از سرقت موتورسیکلتش خبر داد و گفت در حالی که برای انجام کاری به پارک لاله رفته بود، موتورسیکلتش توسط افراد ناشناس به سرقت رفته است.

با اخذ شکایت این فرد، بلافاصله دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت، مورد بازرسی قرار گرفته و مشاهده شد فردی سابقه دار به همراه همدستش اقدام به این سرقت کرده است که بلافاصله اقدامات ماموران برای شناسایی و دستگیری این فرد آغاز شد.

تحقیقات ماموران ادامه داشت و آنان از طریق منابع خبری متوجه شدند که سارقان قصد دارند موتورسیکلت سرقتی را به وسیله یک دستگاه اتوبوس از ترمینال غرب به شمالغرب کشور منتقل کنند که در همین راستا هماهنگی‌های لازم با ماموران عملیات کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب انجام شد و آنان با حضور در محل از صحت موضوع مطمئن شدند.

مدتی بعد در حالی که ماموران در انتظار ورود سارقان بودند، این افراد وارد ترمینال شدند اما به محض مشاهده ماموران سعی در فرار با موتورسیکلت سرقتی را داشتند که تعادل خود را از دست داده و روی زمین افتادند. به همین دلیل با پای پیاده پا به فرار گذاشتند که تعقیب و گریز میان این افراد و ماموران آغاز شده و چند دقیقه بعد با شلیک دو تیرهوایی متوقف و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سرگرد سلیمانی مقدم، رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب با تایید این خبر اعلام کرد که برای هر دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و تحقیقات از آنان با هماهنگی مقام قضائی و به منظور کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید