پرسپولیس سردرگم است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ۸:۱۴
    کد خبر :581791

کارشناس فوتبال ایران معتقد است سرمربی پرسپولیس کار دشواری برای موفقیت در پرسپولیس دارد.

بهزاد داداش زاده در گفتگو با مهر، درباره تصمیمات گابریل کالدرون برای کنار گذاشتن چند بازیکن باتجربه و جوان از لیست فصل پیش روی پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس چه از لحاظ فنی و چه مدیریتی سردرگم است. این تیم متاسفانه هنوز تاکتیک اصلی خودش را پیدا نکرده است و این موضوع می تواند خیلی به ضررش شود.

وی افزود: فکر می کنم آقای کالدرون ابزارهای خوبی را برای تفکرات خودش نگه نداشت. شایان مصلح و سروش رفیعی توانایی حضور در چند پست مختلف را داشتند اما او کنارشان گذاشت. به هر حال نمی توان خرده ای روی تفکرات کالدرون گرفت. او سرمربی تیم است و دیدگاه های فنی او مهم تر از هر شخص دیگری است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تمرینات پیش فصل سرخپوشان تصریح کرد: حضور جدی کادرفنی و برنامه ریزی آنها می تواند نقطه عطفی در بازگشت بدن های آماده بازیکنان پرسپولیس باشد. سبکی که کادرفنی جدید در نظر گرفته است با برانکو ایوانکوویچ فرق دارد و باید دید در دوران مسابقه چه تاثیری روی بدن بازیکنان دارد.

کارشناس فوتبال ایران نیز همچون سایر پیشکسوتان پرسپولیس معتقد است باید به کالدرون در هفته های ابتدایی لیگ برتر فرصت داد. وی با اشاره به این موضوع تاکید کرد: پرسپولیس کار بسیار سختی در لیگ برتر دارد. توقع مردم از پرسپولیس بسیار بالاست. همه از این تیم توقع دارند تا نتیجه بگیرد و آنها را به رویاهایشان برساند. کالدرون بازی های فشرده ای را در تقویم فصل پیش روی پرسپولیس دارد. او کار دشواری دارد. این تیم باید در سه رقابت مختلف برای قهرمانی بجنگد و باید آرامش لازم را در هفته های ابتدایی از تماشاگران دریافت کند تا بازیکن بتواند خودش را در فرم ایده آل بروز دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید