در جریان جی ۲۰؛

ترامپ با پوتین شام خورد!

    کد خبر :58178

نشست جی ۲۰ دو هفته پیش پایان یافت اما افشای دیدار رهبران آمریکا و روسیه سر میز شام خبر جدیدی است که به داستانها درباره صمیمیت دردسر ساز این ۲ نفر دامن می زند.

به گزارش بازتاب به نقل از بی بی سی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و «ولادیمیر پوتین» همتای روس وی علاوه بر دیدار غیر رسمی که پیش از نشست ۲ ساعته خود در حاشیه جی ۲۰ در «هامبورگ» آلمان داشتند، همان شب بار دیگر یکدیگر را به هنگام صرف شام ملاقات کردند.

در حالیکه کاخ سفید وقوع دیدار دوم را در جریان ضیافت خصوصی سران جی ۲۰ تایید می کند، ترامپ در توئیتی، ایده محرمانه بودن شام را رد کرده و آن را دروغ پردازی رسانه ای معرفی می کند.

به روایتی، ترامپ در این دیدار یک ساعته تنها بوده و پوتین نیز در مشایعت مترجم خود سر میز شام حاضر شده است.

این در حالی است که درباره طول مدت دیدار غیر رسمی دوم هم تناقض گویی هایی بین منابع کاخ سفید وجود دارد به گونه ای که یکی از آنها می گوید طرفین به گفتگویی مختصر در پایان مراسم شام بسنده کرده اند.

در هر صورت، در اوج اتهام زنی دموکرات ها به خانواده ترامپ و تیم انتخاباتی وی مبنی بر همدستی با روسها در جریان رقابت ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، حالا همه مشتاق هستند بدانند سر میز شام چه صحبت هایی رد و بدل شد و چرا این دیدار پنهان شده است.

روایتی هم وجود دارد که می گوید در مراسم شام آن شب، ترامپ در ابتدا بین همسران نخست وزیر ژاپن و رئیس جمهوری آرژانتین نشست و خانم ترامپ هم در صندلی کنار پوتین جای گرفت.

اما در ادامه شب، طبق روال معمول در این گونه ضیافت ها، همه میهمان ها در اتاق پذیرایی پراکنده شدند و به گفتگو پرداختند و اینجا بود که ترامپ به همسر خود ملانیا پیوست که آن هنگام در حال گفتگو با پوتین بود.

به هر حال حتی اگر شرح ماجرا واقعا به این شکل باشد، ذره ای از جاذبه آن برای رسانه های موافق و مخالف کم نخواهد شد و حالا در بحبوحه افشای ماجرای دیدارهای «دونالد ترامپ جونیور» پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا با یک وکیل روس، شام آن شب جی ۲۰ هم به شایعات دامن می زند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید