پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته پرداخت می‌شود

    کد خبر :581711

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه در جلسه این کمیسیون با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش پرداخت، پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته در دو ماه مرداد و شهریور مطرح شد، گفت: ۱۲ هزار نفر از معلمان حق‌التدریس استخدام خواهند شد.

محمدجواد ابطحی  درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در این جلسه موارد مختلفی مطرح شد که می‌توان مهمترین آن را قول پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا پایان شهریورماه اعلام کرد که براین اساس پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 97 در دو مرحله به صورت 50-50 طی ماه‌های مرداد و شهریور پرداخت خواهد شد.

وی افزود: تعیین تکلیف مربیان پیش‌دبستانی و معلمان حق‌التدریس از سایر موارد مطرح در جلسه امروز بود که طبق گفته سرپرست آموزش و پرورش در نظر دارند که 17 هزار نفر را تعیین تکلیف کنند اما سازمان اداری و استخدامی با اعطای مجوز استخدام به 12 هزار نفر موافقت کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: معلمان حق‌التدریسی که تعیین تکلیف می‌شوند وارد مدارس شده و در ایام تدریس یعنی در طول سال تحصیلی آموزشهای ضمن خدمت خود را طی خواهند کرد و مابقی آنها نیز تا برنامه ششم توسعه تعیین تکلیف خواهند شد.

ابطحی با اشاره به اینکه طبق گفته‌های سرپرست وزارت آموزش و پرورش تلاش برای معوقات فرهنگیان در حال انجام است، ادامه داد: آموزش‌دهندگان سال 92 به بعد نیز به صورت حق‌التدریس مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به گزارش تسنیم،وی با اشاره به اینکه سرپرست وزارت آموزش و پرورش به طرح خیرین مدرسه‌یار اشاره کرد، گفت: در این طرح خیرین همانند مدرسه‌سازها فعالیت می‌کنند اما در موارد جزئی‌تر و کمک به مدرسه در ابعاد مختلف.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید