حضرت‌پور: خسته بودم اما برای موفقیت با تمام توان تلاش کردم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۵۵
    کد خبر :581669

والیبالیست جوان تیم ملی پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: خسته بودم اما برای موفقیت تیم تلاش کردم.

محمدرضا حضرت پور لیبرو تیم جوانان ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی گفت: به تمام بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید می گویم که زحمات زیادی کشیدند. هیچکس دوست نداشت ما قهرمان شویم و در سالن همه ایتالیا را تشویق می کردند. در ست اول شکست خوردیم و ایتالیا خیلی خوب سرویس زد اما در ست دوم بازی را به نفع خود تغییر دادیم و برنده شدیم. خوشحالم که مجددا در بحرین و برای سومین دوره در این کشور به قهرمانی می رسیم.

ملی پوش والیبال ادامه داد: از کسب عنوان بهترین لیبروی دنیا بسیار خوشحال هستم زیرا برای این عنوان تلاش زیادی کردم و در دو بازی آخر نیز با تمام توان به میدان رفتم. از تورنمنت دیگری وارد این مسابقات شدم و واقعا خسته بودم اما خدا را شکر به قهرمانی رسیدیم. بعد از این مسابقات در خدمت تیم ملی برای مسابقات انتخابی المپیک خواهیم بود و امیدوارم موفقیت ها ادامه دار باشد.

وی درباره سطح مسابقات جوانان جهان تصریح کرد: بازی های ابتدایی ما در کشور بحرین واقعا با مسابقات نوجوانان متفاوت بود. بازیکنان تیم ملی به من گفته بودند که سطح مسابقات با مسابقات نوجوانان تفاوت می کند. سطح رقابت‌های جوانان جهان به سطح بزرگسالان بسیار نزدیک است و شاید تیم ها تجربه کافی نداشته باشند اما از نظر فنی به سطح بزرگسالان نزدیک هستند. این افتخار را به مردم عزیز کشورم ایران تقدیم می کنم.

به گزارش مهر، حضرت پور در پایان صحبت های خود درباره انتخاب به عنوان بهترین لیبرو بیان کرد: در دو سه بازی ابتدایی از نظر روحی و روانی مشکل داشتم زیرا آخرین دیداری که با برزیل داشتیم، من را ناراحت کرده بود و والیبال زده شده بودم. در بازی های ابتدایی خوب کار نکردم و از خودم راضی نبودم اما در ادامه کار بهتر عمل کردم. آخرین دوره من در مسابقات جوانان بود و امیدوارم بتوانم سال ها باعث خوشحالی مردم ایران شوم.
کد خبر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید