ادای دین یوونتوس به ناتس‌کانتی بعد از ۱۱۶ سال/ «پوما» مخالفت کرد!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶
    کد خبر :581547

شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی پوما مانع از ادای دین بانوی پیر به یکی از تیم‌های باقدمت فوتبال انگلیس شد.

باشگاه یوونتوس این هفته تصمیم گرفت با تقبل بخشی از هزینه‌های باشگاه ناتس‌کانتی، دین 116 ساله‌ا‌ش به این باشگاه انگلیسی را بپردازد، اما اسپانسر تیم ناتس‌کانتی مانع از این کار شد.

تیم فوتبال یوونتوس در نخستین سال تأسیس با پیراهن‌هایی به رنگ صورتی بازی می‌کرد، اما از سال 1903 به دنبال اتفاق غیرمنتظره‌ای که برای پوشاک این تیم رخ داد، بانوی پیر مجبور شد پیراهن‌های راه‌راه سفید و مشکی تیم ناتس‌کانتی را قرض بگیرد و از آن سال به بعد، پرافتخارترین تیم ایتالیا همان طرح را برای پیراهن اصلی‌اش حفظ کرد و به بیانکونری (سفیدومشکی) معروف شد.

این روزها اما باشگاه ناتس‌کانتی که سال 1862 تأسیس شده و جزو باقدمت‌های فوتبال انگلیس است، با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند تا جایی که این تیم دسته چهارمی حتی در تهیه پوشاک بازیکنانش هم دچار مشکل شده است.

طبق گزارش نشریه ناتینگهام پست انگلیس، لیلیان گرینوود، مدیراجرایی باشگاه ناتس‌کانتی با توجه به مشکلات مالی این باشگاه، نامه‌ای به باشگاه یوونتوس نوشته و از آنها خواسته است که به این تیم بحران‌زده کمک کنند. یوونتوسی‌ها هم برای اجابت خواسته گرینوود ابراز آمادگی کرده و از او خوسته‌اند جزئیات مربوط به چگونگی ارسال پیراهن‌های مورد نیاز این باشگاه را برای فصل 20-2019 ارسال کند.

کلودیو آلبانسه، مدیر روابط عمومی باشگاه یوونتوس در این باره گفت: با توجه به روابط دیرینه میان دو باشگاه، یوونتوس با کمال میل برای تهیه پوشاک فصل آینده باشگاه ناتس‌کانتی اعلام آمادگی کرده است. ما با اسپانسر‌مان،‌ آدیداس هم درباره این ماجرا صحبت کردیم و آنها هم فوراً با ناتس‌کانتی تماس برقرار کردند تا پوشاک مورد نیاز‌شان را در اختیار آنها قرار دهند. متأسفانه، این اقدام در نهایت انجام نشد، چون مطلع شدیم که قرارداد دو ساله ناتس‌کانتی با شرکت پوما به این باشگاه اجازه نمی‌دهد پیراهن‌های شرکت دیگری را استفاده کند. ما از ناتس‌کانتی بابت نامه‌اش تشکر و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

ناتس‌کانتی اولین تیمی بود که یوونتوس در استادیوم جدیدش که آن را سال 2011 افتتاح کرد، مقابل بانوی پیر قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید